Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@17:11:59 GMT

بازی‌های اختصاصی پلی استیشن 5 به زودی معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۵۰۰

بازی‌های اختصاصی پلی استیشن 5 به زودی معرفی می‌شوند

سونی به تدریج در حال معرفی بازی‌های اختصاصی کنسول PS5 است ولی مایکروسافت همچنان با مشکلات ایکس‌باکس درگیر است.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  هرچه به زمان عرضه کنسول‌های بازی پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت نزدیک‌تر می‌شویم هم هیجان علاقه‌مندان به دنیا گیم بیشتر می‌شود و هم شرکت‌های سونی و مایکروسافت تلاش خود را برای معرفی بازی‌های اختصاصی این دو کنسول بیشتر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیم ریان مدیرعامل بخش سرگرمی سونی گفت: بازی‌های PS4 در کنسول بازی پلی استیشن 5 هم قابل اجرا هستند. سونی می‌خواهد همه طرفداران خود را راضی نگه داشته و خبرهای خوبی برای آن‌ها دارد. به زودی بازی‌های اختصاصی پلی استین 5 معرفی می‌شود.

در حالی که سونی به سرعت در حال زمینه سازی برای جلب هرچه بیشتر نظر کاربران به سمت خود است مایکروسافت به کندی پیش می‌رود و بر اساس شواهد بازی‌های کنسول‌های نسل کنونی این شرکت در ایکس‌باکس اسکارلت قابل اجرا نیستند. سونی توجه ویژه‌ای به ارتقا سخت‌افزاری کنسول جدید خود کرده است و بدون شک پلی استیشن 5 با قابلیت‌های زیادی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. از جمله ویژگی‌های قابل توجه این کنسول استفاده از حافظه SSD با ظرفیت بالا در آن است.

با توجه به اینکه شیوع ویروس کووید-19 در جهان گرایش کاربران سیستم‌های مختلف رایانه‌ای را به دنیا گیم بیشتر کرد و ناگهان تعداد گیمرها در جهان بسیار افزایش یافت سونی و مایکروسافت هم اکنون فرصت طلایی در اختیار دارند تا رکوردهای قبلی خود در میزان جذب مخاطب را شکسته و با فروش بالای کنسول‌های PS5 و ایکس‌باکس اسکارلت سود کلانی را بدست آورند.

معرفی و عرضه بازی‌های اختصاصی برای هر کنسول بازی می‌تواند در روند فروش آن تاثیر مثبتی داشته و علاقه‌مندان بیشتری را به سمت دنیای گیم بکشاند. طبق اعلام قبلی سونی کنسول پلی استیشن 5 تا پیش از پایان سال 2020 معرفی و در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت نیز قصد دارد تقریبا هم زمان با سونی جدیدترین نسل ایکس‌باکس را معرفی کند. قطعا در ماه‌های آینده رقابت بین سونی و مایکروسافت به اوج خود می‌رسد.

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: مایکروسافت پلی استیشن کنسول های بازی بازی های اختصاصی پلی استیشن 5 ایکس باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس

این براندازان ایران-ستیز، آن اندازه بی‌غیرتی و وطن‌فروشی را گردن گرفته‌اند که حمله رژیم جعلی به «خاک» نمادین ایران را هم به بهانه ستیز با جمهوری اسلامی، توجیه می کنند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، در بین سرخط‌های تبلیغاتی که پیاده‌نظام فارسی‌زبان تل‌آویو برای توجیه جنایت رژیم اسراییل در هدف قرار دادن کنسول‌گری کشورمان در سوریه(البته با هدایت و حمایت مستقیم و غیرمستقیم موساد) مثل طوطی تکرار می کنند، یکی هم این است که چون در ساختمان کنسول‌گری شماری از نظامیان ارشد کشورمان حضور داشتند و به شهادت رسیدند، پس ساختمان کنسول‌گری ماهیت دیپلماتیک نداشته و رژیم ماهیتا تروریست و جنایت‌پیشه‌ی تل‌آویو مجاز بوده که آن را هدف قرار دهد!

حال، «کریگ ماری»، دیپلمات پیشین انگلستان، نویسنده و فعال سیاسی، در پست خود در ایکس، پاسخ قابل تاملی به ایران ستیزان داده است:

ماری نوشت:

"من به عنوان یک سفیر سابق بریتانیا و 22 سال دیپلمات حرفه ای، سوگند یاد می کنم.

تقریباً هر سفارت ایالات متحده یا بریتانیا میزبان یک ایستگاه سیا یا MI6 است. همه محل سکنای پرسنل نظامی هستند و بسیاری از آن‌ها به نیروهای ویژه خدمات می دهند.

این که اماکن دیپلماتیک ایران از نظر کیفی با بقیه{اماکن دیپلماتیک در دنیا} متفاوت بود، مزخرف است. "

دیگر خبرها

  • کماندوها در اطراف کنسول گری ایران در پاریس
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • پاسخ سفیر سابق انگلستان به ایران‌ستیزان + عکس
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند