Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان شمالی گفت: هیچ الزامی برای فروش و خرید سهام عدالت نیست و توصیه ما به همه سهامداران این است که با توجه به وجود شرکت‌های بسیار سود ده در سبد سهام عدالت سهامشان را فعلاً نفروشند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد٬ اظهار داشت: دولت در حال حاضر برای آزادسازی سهام عدالت موظف شده و اختیار خرید و فروش سهام عدالت با سهامداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب روش مستقیم یا غیر مستقیم نیز با اختیار مردم است.

آغاز فروش 30 درصد از سهام عدالت؛ 75 درصد جمعیت استان کرمانشاه سهام عدالت دارندجزئیات فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری‌ها/ سفارش های فروش وارد چرخه معاملات عادی بورس نمی‌شوددارندگان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند

وی افزود: مردم مجاز و مختار هستند که مدیریت سهام عدالت را به صورت مستقیم و از طریق سامانه بورسی انجام دهند و یا مدیریت با دولت و شرکت سرمایه‌گذاری باشد. افرادی که بخواهند روش غیر مستقیم را انتخاب کند نیاز به هیچ کاری ندارند و به طور خودکار مدیریت سهام عدالت به شرکت سرمایه‌گذاری منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی گفت: تفاوت مبلغ اعلامی سهام عدالت در واریزی شرکت سرمایه‌گذاری به دولت و شرکت‌هایی است که سهام آن‌ها واگذار شده است. افرادی که مابه‌التفاوت مبلغ اولیه اهدایی دولت تا قیمت اصلی را سهام پرداخته‌اند٬ سهمشان حدود یک میلیون تومان ارزش اولیه دارد و سایر افراد معادل 500 هزار تومان سهم دارند.

قربانی تصریح کرد: همه افرادی که سهام عدالت دارند جزو سهام‌داران شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان خراسان شمالی هستند و در سود همه شرکت‌هایی که این شرکت در سبد سهام خود دارد٬ سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش سهام عدالت در روش مستقیم بسته به تلاش افراد در سامانه بورس است و این افراد مختار هستند تا 30 درصد از سهام خود را بفروشند و در این موضوع هم اجباری نسیت. افرادی هم که مدیریت غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند منافعی دارند که از جمله پرداخت برخی هزینه‌های بورسی از سوی شرکت است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذایر سهام عدالت خراسان شمالی درباره الزام فروش سهام عدالت در این مرحله٬ گفت: هیچ الزامی برای فروش و خرید سهام عدالت نیست و توصیه ما به همه سهامداران این است که با توجه به وجود شرکت‌های بسیار سود ده در سبد سهام عدالت سهامشان را فعلاً نفروشند. ارزش اولیه سهام عدالت 10 از ابتدای اعطای سهام تا کنون٬ برابر شده است.

قربانی با اشاره به وضعیت سهام عدالت پس از فوت افراد٬ اظهار داشت: سهام عدالت افرادی که فوت کرده‌اند به وارثین متوفی تعلق می‌گیرد و وراث می‌تواندد با در دست داشتن اصل سهام عدالت٬ مدارک فوت دارنده سهام و گواهی انحصاروراثت٬ به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و مراحل اختصاص سهام به وارثین انجام شود.

وی درباره اعطای سهام عدالت به افرادی که دارنده این سهام نیستند٬ گفت: در حال حاضر امکان اعطای سهام به سایر افراد وجود ندارد اما مجلس و نمایندگان در تلاش هستند برای این موضوع اقدامی انجام شود که در صورت اتخاذ تصمیمات جدید٬ حتماً به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/311/ ع

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری خراسان شمالی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی‌ها امروز انجام و طی آن ۱۰ درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل ۳۲۰ میلیارد تومان و ۱۰ درصد استقلال شامل ۲۸۰ میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز گذشته(دوشنبه) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

در این راستا امروز باید قرارداد امضا و مراحل تشریفات طی شود و بر این اساس، 10 درصد ارزش سهام حدود 320 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و 280 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شود.

همچنین با توجه به اینکه 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد