Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:33:00 GMT

انهدام ۳ باند قاچاق مواد مخدر در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۶۰۶

انهدام ۳ باند قاچاق مواد مخدر در سمنان

ایسنا/سمنان جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در این استان خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی گفت: با اجرای برنامه‌های کنترلی و پیشگیرانه در اردیبهشت‌ماه سال جاری و با همت و تلاش مأموران پلیس، توانستیم ۱۷ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر را در استان سمنان دستگیر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای برنامه های کنترلی و پیشگیرانه در اردیبهشت ماه گذشته، انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر، توقیف پنج دستگاه خودرو و کشف ۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران انتظامی انجام شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان یادآور شد: در آخرین اقدامات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، خبر انتقال و جابجایی محموله ای از مواد مخدر برای آنان محرز و در آخرین بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ، قاچاقچیان قصد انتقال مواد مخدر از استان کرمان به استان فارس را دارند.

میراحمدی ادامه داد: این محموله 20 کیلویی مواد مخدر از استان کرمان به مقصد استان فارس در ورودی استان سمنان توقیف و ۲ قاچاقچی نیز در این راستا دستگیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه سمنان سمنان مواد مخدر نیروی انتظامی استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد