Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:22:00 GMT

پویش «وصال یار» در سراسر کشور اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۶۱۱

پویش «وصال یار» در سراسر کشور اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین ولایی برحق در پی بازگشایی صحن‌های حرم های مطهر ائمه اطهار و امامزادگان علیهم السلام از اجرای طرح وصال یار خبر داد و گفت: پس از یک دوره سخت و طاقت فرسا در مدت شیوع ویروس منحوس کرونا، برای مشتقان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام خبر بازگشایی، آرامشی برای قلوب این عزیزان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال باشکوه مردم از بازگشایی بقاع متبرکه، گفت: آنچنان که انتظار می‌رفت موجی از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به سوی صحن و سرای ائمه اطهار و امامزادگان علیهم السلام شتافته و عقده‌های دل را گشودند و اشک شوق ریختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: این لحظات را باید غنیمت شمرده و خداوند را شاکر باشیم که بار دیگر توفیق به ما داد که از این فرصت ناب بهره کامل را ببریم.

ولایی برحق ضمن اشاره به ثبت چنین لحظاتی همه به شرکت در پویش وصال یار دعوت کرد و افزود: این طرح در سراسر کشور اجرا شده و علاقه مندان می‌توانند این لحظه ناب را در قالب فیلم یک دقیقه‌ای با تلفن همراه ضبط کرده و به صفحه رسمی اینستاگرام نهضت تبلیغات اسلامی البرز ارسال کنند.

وی همچنین گفت: مهلت تاریخ ارسال فیلم تا پایان خردادماه بوده و به فیلم‌هایی که بیشترین بازدید را داشته باشد هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 4937184

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی استان البرز خبرگزاری مهر شهرستان کرج ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۰۵ نفر از قزوین به حج عمره

بشیر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام زائران به حج عمره اظهار کرد: در سال گذشته قرار بود اعزام حج عمره از سر گرفته شود اما به دلیل وقوع مسئله در ای در پروازها باعث توقف اعزام و تعویق آن شد.

وی افزود: پس از رفع مسائل پیش آمده و مرتفع کردن مشکلات اعزام زائران به حج عمره در سراسر کشور از همین ماه از سر گرفته خواهد شد.

مدیر حج و زیارت استان قزوین اضافه کرد: در اردیبهشت ماه اعزام محدودی را از سراسر کشور به حج عمره شاهد خواهیم بود.

وی تاکید کرد: از استان قزوین نیز ۵ اردیبهشت ماه یک کاروان ۸۰۵ نفره برای انجام حج عمراه راهی سرزمین‌های وحی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: این اعزام در سراسر کشور در یک بازه زمانی یک ماهه انجام می‌شود و مدت اقامت زائرین در سرزمین‌های وحی نیز ۱۰ روز خواهد بود.

کد خبر 6085082

دیگر خبرها

  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • اعزام ۸۰۵ نفر از قزوین به حج عمره
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • مدیران پروازی از سراسر کشور حذف شوند