Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی است که دست انداز های ناشی از حفاری های شرکت گاز باعث بروز مشکلات زیادی برای شهروندان زاهدانی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، عملیات گاز رسانی به شهر زاهدان چند سالی است که با روندی نه چندان سریع در حال انجام است و برخی شهروندان زاهدانی از نعمت گاز برخوردار شده و برخی نیز منتظرند تا کبوتر اقبال بر بام آنها نشسته و از گاز شهری بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما آنچه در این میان همه شهروندان زاهدانی به یک نسبت با آن درگیر بوده و گلایه دارند حفاری های حاصل از این پروژه گاز رسانی است و اگرچه گاز به برخی مناطق شهر نرسیده اما چاله های ناشی از این حفاری ها امان شهروندان را بریده است.

هرچند حفاری های شرکت گاز به سرعت پر می شود اما پس از پر کردن این حفره ها و آسفالت آنها، به دلیل زیرسازی نامناسب و هم سطح نبودن آسفالت با خیابان، دست انداز های بسیاری ایجاد شده باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان و خودروها می شود.

آذریان یکی از شهرندان ساکن بلوار معلم در این باره گفت: تاکنون چندین بار کوچه ما و اطراف را به خاطر گاز کنده و پر کرده اند اما هنوز خبری از گاز شهری در این منطقه نیست.

وی افزود: چاله هایی که این حفاری ها ایجاد کرده چهره زشتی به محله بخشیده و از طرفی دیگر خودروهای با افتادن در این دست اندازها آسیب می بینند.

سمیعی یکی دیگر از شهروندان زاهدانی بیان کرد: وجود دست اندازهای مختلف باعث شده کوچه ای پر از چاله و نامرتب داشته باشیم و هنگامی که باران می برد این چاله ها پر از اب می شود و مشکلات بیشتر می شود.

وی ادامه داد: کافی است بیمار یا فرد مسنی در خودرو همراه تان باشد و از این چاله ها بگذری هر اندازه با سرعت کم دست اندازها را پشت سر بگذاری باز هم فایده ندارد.

ترمیم نوارهای حفاری به صورت شبانه روزی انجام می شود

صادقی، دبیر کمیسیون حفاری های شرکت گاز زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: نوارهای حفاری های شرکت گاز در سطح خیابان ها، کوچه و معابر یکی ازدغدغه های شهروندان زاهدانی است از سال 96 و 97 شهرداری کار مرمت نوارهای حفاری را در الویت قرار داده است و از پیمانکاران بخش خصوصی برای این کار کمک گرفته است به طوریکه در پایان سال 98 تعداد پنج پیمانکار کار ترمیم این نوارهای حفاری را انجام دادند.

وی افزود: با وجود شیوع بیماری کرونا و محدودیت های پیش آمده، در ابتدای سال جاری تعداد پیمانکارها به هفت پیمانکار افزایش یافت و نیروهای شهرداری به طور مداوم حتی در شب های ماه مبارک رمضان نیز، در پنج منطقه شهرداری مشغول کار بودند.

وی خاطرنشان کرد: کار ترمیم نوارهای حفاری گاز در اکثر خیابان ها مانند خیابان های بعثت، مالک اشتر، کوثر، تفتان، عماریاسر انجام شده است، نصب علمک ها از سوی شرکت گاز، برخی برنامه ریزی های شهرداری را به تعویق انداخت اما با وجود تعطیلی چند مدت گذشته به دلیل کرونا، پیمانکاران با تامین وسایل بهداشتی لازم برای پرسنل و رعایت موارد بهداشتی، کار را تعطیل نکردند وکار در حال انجام است.

صادقی تاکید کرد: نیروهای شهرداری در شیفت های روز و شب در حال انجام کار هستند و کار ترمیم حفاری های در مناطق مختلف در حال انجام است و ترمیم نوارهای حفاری با جدیت و به صورت شبانه روزی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

عبدالقادر پربار، شهردار زاهدان نیز پیش از این در بازدید از پروژه‌های ترمیم حفاری‌های شرکت گاز گفت: حفاری‌های شرکت گاز در سطح معابر اصلی و محلات شهر بیش از زمان تعیین شده ادامه یافته و باعث افزایش نارضایتی شهروندان و مشکلات عدیده‌ای همچون ایجاد ناهمواری، ترافیک و نازیبایی معابر شهری شده است که می بایست نسبت به ترمیم حفاری‌ها با سرعت هرچه بیشتر اقدام شود و شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری نیز نسبت به افزایش اکیپ‌های خود جهت ترمیم حفاری‌ها و عملیات روکش اسفالت معابر مبادرت ورزند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ترمیم نوارهای حفاری حفاری های شرکت گاز شهروندان زاهدانی ترمیم حفاری ها حال انجام خیابان ها چاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز

سرهنگ رسول جلیلیان گفت: کاربران می‌توانند درصورت نیاز به صورت شبانه روزی با شماره ۰۲۶۲۱۸۲۷۱۴۸ پلیس فتا البرز تماس برقرار کنند.

 

وی اضافه کرد: چنانچه کاربران با مشکلاتی درخصوص فضای مجازی روبرو شوند، کارشناسان پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند.

 

جلیلیان از کابران خرید‌های اینترنتی خواست به نکات امنیتی در این فضا توجه بیشتری کرده تا گرفتار کلاهبرداران مجازی نشوند چرا که افراد سودجو با استفاده از ترفند‌های جذاب تبلیغاتی تلاش می‌کنند تا خریداران و کاربران اینترنتی را که از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار نیستند به سمت لینک‌های جعلی خود هدایت و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.

 

رییس پلیس فتا البرز بیان کرد: مردم برای خرید‌های مجازی قبل از هراقدام، از اصلی بودن صفحه سایت و آدرس اینترنتی مطمئن تا گرفتار درگاه‌های جعلی یا برداشت‌های غیرمجاز نشوند.

 

جلیلیان گفت: متقاضیان خرید کالا از سایت‌هایی که دارای نماد الکترونیکی هستند اقدام به خرید کنند و هنگام پرداخت وجه از درگاه اصلی اقدام به تراکنش نمایند ضمن آنکه از پرداخت بیعانه در هر شرایطی پرهیز شود.

 

وی یادآورشد: همچنین کاربران هنگام پرداخت اینترنتی از صحت و اصالت درگاه‌ها اطمینان حاصل کنند چرا که ثبت اطلاعات در سایت‌های جعلی با قرارگرفتن در دام کلاهبرداران سایبری همراه است.

 

رییس پلیس فتا البرز گفت: یکی از روش‌های شناخت درگاه‌های جعلی این است که کاربر یک بار اطلاعات کارت بانکی خود را اشتباه وارد درگاه موردنظر کرده و اگر عملیات بانکی ادامه یافت، به طورقطع درگاه جعلی است.

 

وی اظهارکرد: کلاهبرداران با ترفند خاصی نظیر ایجاد صفحات جعلی پرداخت‌های بانک و فروشگاه‌های مجازی جعلی از کاربران اطلاعات بانکی، شماره کارت، رمز اینترنتی CVV ۲ و تاریخ انقضای کارت را اخذ و سپس اقدام به برداشت غیر مجاز می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید