Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما به این زودی به شرایط قبل از کرونا نمی‌توانیم برگردیم، گفت: امروز زندگی ما محدودتر و بخشی از زندگی ما مجازی شده است و این را مردم کشور باید باور کنند.

به گزارش امتداد، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای نجات کشور از استبداد و استعمار انقلاب را به پیروزی رساند و برای نجات کشور از اشغال و تجاوز دفاع ملی و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند و امام برای تشکیل نظام اسلامی همه نهادهای لازم را با رأی مردم استقرار بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم زندگی امام را خلاصه کنیم، این سه جمله را می‌توانیم بگوئیم.

روحانی تاکید کرد: ۳۱ سال از رحلت امام می‌گذرد و مردم ما همان عشق به امام و پیروی از راه امام را ادامه دادند و مقام معظم رهبری همان پرچم را با همان صلابت بر دوش داشتند و ملت ما در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا همچنان به عنوان یک مساله اصلی در کشور ظهور و بروز دارد، گفت: این ویروس موجب تحولات بسیار زیادی در مسائل سیاسی، بهداشتی و فرهنگی شد و ما کار عظیمی را در بحران کرونا مشاهده می‌کنیم. کرونا قواعد جهانی و جهانی شدن را زیر سوال قرار داد. بسیاری از اتحادیه‌های بین المللی که مرزهای کشورشان را برداشته بودند، دوباره مرزهایشان را پررنگ کردند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز زندگی ما محدودتر و بخشی از زندگی ما مجازی شده است و این را مردم کشور باید باور کنند. ما به این زودی به شرایط قبل از کرونا نمی‌توانیم برگردیم.

ادامه دارد…

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: زندگی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان باموضوع بررسی روزه خواری و عفاف و حجاب گفت: وظیفه حاکمیت اسلامی جلوگیری از تجاهر به روزه‌خواری است و تذکر لسانی نسبت به منکرات بر همگان واجب و تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: کشف حجاب را جرم و از مصادیق تجاهر به گناه است و بر همه مردم واجب است نسبت به کشف حجاب هم انزجار قلبی داشته باشند و هم تذکر لسانی بدهند و حاکمیت اسلامی نیز برابر با قانون با این افراد برخورد کند.

وی میان روزه خواری و تجاهر به روزه خواری تفاوت قائل شد و بیان کرد: افرادی که عذرشرعی دارند می‌توانند افطار کنند ولی نباید این کارشان در ملأ عام باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی خواستار پوشاندن رستوران‌ها و مراکز توزیع غذاها پیش از افطار شد و گفت: مراکزی غذا خوری که مجوز فعالیت دارند باید از طبخ غذا‌های کبابی در نوبت ظهر اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • «محفل امام حسنی‌ها» طرحی نو در برنامه‌های قرآنی ایجاد کرد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • «محفل امام حسنی‌ها» احیای شعائر اسلام بود
  • فال ابجد امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • روزه خواری نباید یک رفتار معمولی و عادی در کشور شود
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • چطور به زندگی مان برکت «حسنی» بدهیم؟
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید