Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:10:22 GMT

گرما در تهران ماندگار است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۷۹۷

گرما در تهران ماندگار است

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کارشناس سازمان هواشناسی از پایداری هوای گرم پایتخت تا آخر هفته خبر داد.

«فاطمه گودرزی» درباره وضعیت جوی کشور گفت: برای تهران پدیده غالب در این هفته وزش باد خواهد بود؛ امشب در شهرهای جنوبی استان تهران باد و گرد و خاک شدید پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین دمای هوای تهران بدون تغییر و در محدوده ٣٦ تا ٣٧ درجه باقی خواهد ماند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و اصفهان خبر داد.

گودرزی گفت: همچنین امروز در سمنان، گلستان و خراسان شمالی شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه‌ی زابل، وزش شدید باد رخ خواهد داد. برای خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس نیز وزش شدید باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. از امروز تا دوشنبه دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی تهران گرما هوای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تقویت سامانه بارشی در کشور گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: با تقویت سامانه بارشی، شرایط مذکور روز سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی، پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد و بیشینه بارش طی روز سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: پنجشنبه در بعضی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، همچنین دوشنبه خلیج فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهند شد.

کد خبر 744613

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار
  • اختلال در سیستم ایمنی بدن با گرمای شدید
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • رگبار و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • بارش باران و برف در ۱۴ استان | بارش‌های شدید فردا در ۴ استان | دریاهای جنوب تا آخر هفته طوفانی‌اند
  • سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد
  • گرمای شدید موجب اختلال در سیستم ایمنی بدن می شود
  • قیمت‌های جدید خرید مسکن در شهر تهران/ مسکن در این منطقه ۴۰ میلیون تومان! + جدول
  • آخرین جزئیات تب کریمه کنگو در کشور