Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جماعت کانون صاحب الزمان(عج) یزد از مدیر مسئول این کانون به منظور حضوری فعال در طرح ملی فهما قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام میرزا محمد رحمانی صبح امروز در مراسمی که با حضور اعضای کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عج) رحمت آباد یزد برگزار شد، به واسطه فعالیت های کانون در طرح ملی فهما از مدیر مسئول و اعضای این کانون قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رحمانی بیان کرد: خوشبختانه در نخستین رویداد ملی فهما شاهد حضور موثر و فعال کانون در سطح کشور بودیم که این نشان از تلاش بچه های مسجد و کانون است.

وی افزود: کسب رتبه دوم کشور در ثبت فعالیت در بین 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور می تواند نقطه عطفی در زمینه فعالیت های کانون باشد که امیدواریم همچنان این فعالیت ها ادامه پیدا کند.

امام جماعت مسجد و کانون صاحب الزمان (عج) بیان کرد: هدف ما در از فعالیت در مسجد احیای کارکردهای مسجد و همچنین مسجد محوری شدن فعالیت ها است که امیدواریم این امر تحقق پیدا کند.

 

 

در پایان این مراسم نیز از کتاب های اهدایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به کانون صاحب الزمان (عج) یزد به منظور کسب رتبه در طرح ملی فهما رونمایی شد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی فهما کانون صاحب الزمان عج یزد شبستان یزد کانون صاحب الزمان طرح ملی فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت