Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به مدیرعامل خبرگزاری فارس، از خبرنگاران و گزارشگران این رسانه در تولید کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا» قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به پیام تیرانداز، مدیرعامل خبرگزاری فارس، کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا» را طلیعه رزمایش هنری و رسانه‌ای در دوران کرونا دانست و از وی و خبرنگاران و گزارشگران فارس به خاطر نگارش و انتشار این اثر تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه وزیر ارشاد به مدیرعامل فارس به شرح زیر است:

جناب آقای پیام تیرانداز
مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس

باسلام و آرزوی قبولی طاعات
کتاب قصه‌های واقعی شیرین کرونا را دریافت کردم. آن‌چه که در ۳۳ گزارش این کتاب به قلم خبرنگاران آن خبرگزاری منتشر شده است، قطرات مهر و امید مردم این سرزمین را در اوج مصیبت کرونایی گردآوری و در قالب واژگان و کلمات نشانده و آن را در مجموعه‌ای ارزشمند به یادگار گذاشته است.

ضبط و ثبت این امواج همدلی در اقیانوس مهربانی ملت شریف ایران، بخشی از وظایف اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این سرزمین است که این مجموعه، طلیعه این رزمایش هنری و رسانه‌ای است.

از جناب‌عالی و تمامی همکاران عزیزتان در آن خبرگزاری در ایفای این مسؤولیت دینی ـ ملی سپاسگزارم.

سیدعباس صالحی

یادآور می‌شود حاصل قلم خبرنگاران حوزه‌های مختلف اجتماعی و «خبر خوب» خبرگزاری فارس است، با عنوان «قصه‌های واقعی و شیرین کرونا» اخیراً در ۳۰۷ صفحه وزیری حاوی ۳۳ گزارش، گفت‌وگو و مجموعه عکس منتشر شده است.

جزییات بیش‌تری از این کتاب را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ارشاد کتاب فرهنگ رسانه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جامعه یک جامعه زنده است. خیلی‌قوی است و فرآیند گفتگو بسیارخوب است. چرا نسبت به جامعه خود بدبین هستیم؟ من نسبت به جامعه و فرهنگ غنی خود بسیار امیدوار هستم. شاید اندازه من با جوانان سروکار نداشته باشید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اتاق وزارت نمی‌نشینم و تحلیل کنم و از این جلسه به جلسه دیگر بروم. من کلاس درس با دانشجویانی دارم که متولد ۸۳-۸۲ هستند. ۵۰ نفرند و درس اندیشه سیاسی رهبران انقلاب اسلامی را دارم.

اسماعیلی افزود: این درس کاملا ایدئولوژیک است. با بچه‌هایی که می‌دانم تفاوت‌های ذهنی آنها با من به‌عنوان معلم آنها، خیلی زیاد است.

وی گفت: من دانشگاهی و اهل فرهنگ و رسانه هستم و با اینها ارتباط دارم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکنولوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • درباره کتاب «پسر کاملا جدید» ترجمه شهلا انتظاریان/ وقتی تکلونوژی مقابل انسانیت تعظیم می‌کند
  • آموزش راه‌های شکرگزاری به بچّه‌ها در جلد ششم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • واکنش وزیر ارشاد در پی پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • اهمّیت شکرگذاری در جلد پنجم کتاب «طعم شیرین خدا»