Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلیمن  حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای نجات کشور از استبداد و استعمار انقلاب را به پیروزی رساند و برای نجات کشور از اشغال و تجاوز دفاع ملی و جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند و امام برای تشکیل نظام اسلامی همه نهادهای لازم را با رأی مردم استقرار بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم زندگی امام را خلاصه کنیم، این سه جمله را می‌توانیم بگوئیم.

روحانی تاکید کرد: ۳۱ سال از رحلت امام می‌گذرد و مردم ما همان عشق به امام و پیروی از راه امام را ادامه دادند و مقام معظم رهبری همان پرچم را با همان صلابت بر دوش داشتند و ملت ما در برابر همه توطئه‌ها ایستادگی کردند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر بخوانید؛

* ویروس کرونا همچنان به عنوان یک مساله اصلی در کشور ظهور و بروز دارد، این ویروس موجب تحولات بسیار زیادی در مسائل سیاسی، بهداشتی و فرهنگی شد و ما کار عظیمی را در بحران کرونا مشاهده می‌کنیم. کرونا قواعد جهانی و جهانی شدن را زیر سوال قرار داد. بسیاری از اتحادیه‌های بین المللی که مرزهای کشورشان را برداشته بودند، دوباره مرزهایشان را پررنگ کردند.

* امروز زندگی ما محدودتر و بخشی از زندگی ما مجازی شده است و این را مردم کشور باید باور کنند. ما به این زودی به شرایط قبل از کرونا نمی‌توانیم برگردیم.

*وضعیت کنونی سخت‌تر از دوران اسفند و فروردین است.

*باید سبک زندگی گذشته را ترک کنیم .

*بخشی از زندگی مردم تا مدت طولانی باید به فضای مجازی منتقل شود.

*مساجد در سراسر کشور با رعایت نکات بهداشتی بازگشایی می‌شود.

*محدودیت ساعت کاری پاساژها از امروز برداشته شد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1393670

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 6087069

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (3 اردیبهشت)
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند