Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:21:09 GMT

دیوانگی فوتبال در رقابت‌های باشگاهی اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۹۰۳

دیوانگی فوتبال در رقابت‌های باشگاهی اسپانیا

برگزاری دیدارهای معوقه باشگاهی در اسپانیا در بازه زمانی کوتاه را می‌توان دیوانگی فوتبال دانست که به خاطر شرایط خاص ویروس کرونا اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های این فصل فوتبال اسپانیا از 11 ژوئن(22 خرداد) ازسر گرفته خواهد شد و سوت دیدار نخست برای تیم‌های بتیس و سویا زده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدارها تحت تدابیر شدید بهداشتی و امنیتی به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

رسانه‌های اسپانیایی در گزارش‌های مختلف از برگزاری 110 بازی باقیمانده این فصل در عرض 39 روز گلایه کرده‌اند.  رقابت‌های در روز 19 جولای(29 تیر) به پایان می‌رسد و فرصت بسیار کمی برای استراحت بازیکنان وجود دارد که این موضوع میزان آسیب‌دیدگی‌ها را افزایش می‌دهد. بازی‌ها در ساعاتی برگزار خواهد شد که گرمای هوا در اوج نباشد و اجازه 5 تعویض وجود دارد تا فشار کمتری به تیم‌ها وارد شود اما برگزاری دو مسابقه در هفته باز هم سخت خواهد بود.

فشار وارد شده به تیم‌ها را می‌توان دیوانگی فوتبال دانست چون بیش از دو ماه از تعطیلی مسابقات گذشته و آمادگی جسمانی بازیکنان در سطح مقبولی نیسست. در رقابت‌های بوندسلیگا آلمان افزایش مصدومیت بازیکنان پس از سرگیری بازی‌ها مشهود بود.

رقابت اصلی برای قهرمانی میان بارسلونا و رئال مادرید است. اختلاف 2 امتیازی تیم کیکه ستین نسبت به تیم زین‌الدین زیدان شانس بارسلونا را برای قهرمانی بیشتر کرده است. سویا ، رئال سوسیداد ، ختافه ، اتلتیکو مادرید و شاید والنسیا برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نبرد می‌کنند. این تیم‌ها به همراه ویارئال، گرانادا و بیلبائو شانس حضور در لیگ اروپا(جام یوفا) را دارند. 

اوساسونا، بتیس، لوانته و آلاوس نگرانی برای سقوط ندارند و امید برای حضور در لیگ اروپا را از دست داده‌اند البته اوساسونا کورسوی امیدی دارد. ایبار و وایادولید در معرض خطر سقوط به  لیگ دسته دوم قرار دارند. این خطر برای سلتاویگو، مایورکا، لگانس و اسپانیول که رده‌های 17 تا 20 را به خود اختصاص داده‌اند به مراتب بیشتر است. بدون تردید تلاش برای کسب جایگاهی بهتر فشار روی بازیکنان را افزایش می‌دهد و برگزاری مسابقاتی حساس در بازه زمانی کوتاه دیوانگی فوتبال است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید سویا لالیگا اتلتیکو مادرید ویروس کرونا دیوانگی فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ مدیر استعداد‌های درخشان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور صبح و عصر امروز با شرکت دانشجویانی از استانهای قزوین، مرکزی، قم و همدان برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: در این آزمون ۸۰ نفر در ۲۲ رشته با هم رقابت می‌کنند.و  برگزیدگان در مرحله کشوری که شهرویور برگزار می شود با هم رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: منتخاب این المپیاد از مزایای مناسبی برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • پاسخ ایران در صورت دیوانگی صهیونیست‌ها ویرانگر خواهد بود
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم