Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:30:07 GMT

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۹۰۶

آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی قزوین

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: فعالیت ناوگان این سازمان که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شده بود با ۵۰ درصد ظرفیت در حومه شهر قزوین آغاز شد.

به گزارش ایمنا، محمدحسین ایرانخواه اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرهای ناصر آباد، محمود آباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، ادامه داد: پرداخت کرایه نقدی ممنوع بوده و شهروندان باید به صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت برای پرداخت کرایه اقدام کنند.

ایرانخواه تصریح کرد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلفون از مسافران جداسازی شده و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

وی از جا به جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند که امیدواریم با توجه به بازگشت شرایط کار به روال عادی ناوگان حمل و نقل شهری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 426205

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی آموزش شهروندی شهرداری قزوین کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته و همچنین امسال در راستای صیانت از بیت المال، ساماندهی و انتظام بخشی به ناوگان تاکسیرانی و ایفای حقوق رانندگان فعال، تعدادی از رانندگان غیرفعال تاکسی که از مزایای یارانه بیمه استفاده می‌کردند شناسایی و رانندگان فعال جایگزین آنان شدند.

وثوق نیا افزود: با اجرای این طرح و خروج این گونه رانندگان از ناوگان، زمینه‌های جایگزینی افراد واجد شرایط به جای آنان فراهم شده است.

وی از تاکسیرانانی که دارای مجوز معتبرهستند و سابقۀ فعالیت بیش از پنج سال تحت نظارت سازمان را دارند، خواست برای برقراری بیمه به واحد اجرایی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱ هزار فرد مبتلا به فشار خون در قزوین
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت