Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@12:51:08 GMT

تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مهرايران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۹۳۲

تقدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک مهرايران

سید مرتضی بختیاری رييس کميته امداد امام خميني (ره) به منظور حضور فعال بانک مهرا يران در «پويش کمک مومنانه» طي نامه اي از دكتر مرتضي اكبري مديرعامل بانك تقدير كرد.



به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در متن این تقدیر آمده است:


نیک اندیش و ارائه خدمات صادقانه به محرومین و نیازمندان جامعه و رفع نياز آنان علاوه بر جلب رضاي الهي، موجب اعتلاء جو معنوي و ارتقاء سرمايه اجتماعي خواهد شد و در حال حاضر که با شيوع ويروس منحوس کرونا و بروز مشکلات اقتصادي براي هم ميهنان عزيز (بخصوص اقشار آسيب پذير) در مظان امتحان الهي ديگري قرار گرفته ايم، همياري آحاد مسئولين در رسيدگي به وضعيت مشتري نيازمندان و محرومان و اجراي رزمايش مواسات و كمك مومنانه و طرح همسفره ان شا الله خواهد توانست قدري از آلام ولي نعمتان جامعه را كاهش داده و موجب سربلندي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با شرح مراتب فوق، از مساعدت همدلانه جناب عالی به رزمایش ملی کمک مومنانه و طرح همسفره که در لبیک به فرمان ولي امر مسلمين اجراء گرديده تقدير و تشكر نموده از درگاه ايزد منان توفيق روز افزون و قبولي طاعات و نيات صالح شما را مسئلت دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک مهر ایران کرونا سرمایه اجتماعی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور

حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همان طور که در جلسات ویژه گرامیداشت حادثه طبس مطرح کردیم خداوند تأکید کرده است اگر خدا را یاری کنید خداوند نیز ما را یاری کرده و ثبات قدم می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: اگر خداوند را یاری کنیم اتفاقاتی چون عملیات «وعده صادق» برای ما رخ می‌دهد که با اعتماد به نفس توانستیم دشمن صهیونیستی را تنبیه کنیم.

سالاری ادامه داد: وقتی ما پای کار خدا باشیم خداوند نیز در بسیاری از مواقع چون ایام فتنه ما را کمک می‌کند و با یاری خداوند دشمن هیچگاه به هدف خود رسید.

وی با تأکید بر اینکه طبق گفته مقام معظم رهبری عملیات «وعده صادق» ظهور اراده ملت ایران بود، بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نیز نمونه دیگری از یاری خداوند به انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی ملتی پای کار دین باشد، خداوند نیز در نیمه‌های شب به شن‌ها مأموریت به شکست نشاندن عملیات برنامه ریزی شده آمریکا در ایران را می‌دهد.

سالاری با اشاره موضوع فرهنگ عفاف و حجاب اظهار کرد: ما در خداوند را یاری کردیم و خداوند نیز ما را کمک کرد و سوأل این است که در موضوع حجاب و عفاف نیز آیا اهل یاری کردن دین خدا و ترویج معروف هستیم.

وی گفت: آیا حاضر هستیم در موضوع حجاب وقت گذاشته و دیگران و از جمله اطرافیانمان را نسبت به فواید حجاب و نتایج منفی بی توجهی به فرهنگ حیا و عفاف آشنا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دشمن به ابتذال کردن جامعه است، اظهار کرد: نصرت الهی امری مشروط به انجام تعهدات جامعه اسلامی به محضر خداوند متعال است.

سالاری ضمن تشکر از نیروی فراجا بابت اجرای طرح نور، ادامه داد: این طرح در واقع یک عملیات فرهنگی است و همراه بودن با نیروی انتظامی در طرح نور در زمانه هجمه‌های دشمن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

کد خبر 6087591

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد