Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@22:58:09 GMT

واریز هفتمین یارانه بنزینی امشب ساعت۲۴

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۹۳۸

واریز هفتمین یارانه بنزینی امشب ساعت۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، از آبان ماه سال گذشته و با اصلاح قیمت بنزین، منابع ناشی از اختلاف قیمت ایجاد شده در قالب کمک معیشتی و به صورت نقد در دهم هر ماه  به حساب یارانه خانوارها واریز می شود.
 
این کمک نقدی برای حدود ۶۰ نفر معادل حدود ۱۹ میلیون خانوار از بین یارانه بگیران پیش بینی شد که در ابتدا برای حدود ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون خانوار واریز و به تدریج با طرح درخواست بر تعداد آنها اضافه شد؛ به طوری که طبق اعلام دولت در ماه گذشته برای بیش از ۱۸.۶ میلیون خانوار پرداخت انجام شده است.   بر خلاف یارانه نقدی که رقم ثابت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر نفر است کمک معیشتی به تناسب اعضای خانوار پرداخت می شود که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.   پرداخت کمک معیشتی در هر ماه هزینه‌ای بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان به همراه دارد که باید از محل فروش بنزین و مابه التفاوت قیمت جدید و قدیم تامین شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: یارانه بنزینی کمک معیشتی کمک معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد