Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:19:16 GMT

ارائه خدمات درمانی به ساکنان کوره‌های آجرپزی خلازیر

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۹۶۲

ارائه خدمات درمانی به ساکنان کوره‌های آجرپزی خلازیر

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، این سازمان بر اساس وظایف خود به صورت دوره‌ای در مناطق و محله‌های محروم و کم‌برخوردار پایتخت حضور پیدا کرده و ضمن بررسی میدانی مشکلات اهالی این مناطق اقداماتی را برای رفع این مشکلات انجام می‌دهد.

از این رو به دنبال دیدار چندی پیش مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران از منطقه کوره پز خانه‌های منطقه ۱۹ در خلازیر(نعمت آباد) و نیز شیوع ویروس کرونا و محرومیت ساکنان این منطقه، تیم پزشکی و غربالگری سازمان برای معاینه آنان، به همراه مسؤلان ذی‌ربط راهی منطقه شدند تا به کارگران و ساکنان منطقه خلازیر خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همراه این تیم درمانی و غربالگری، کارکنان سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی نیز بسته‌های غذایی و بهداشتی را نیز به اهالی کوره‌ پزخانه‌ها اهدا کردند.

مردم منطقه کوره‌پزخانه خلازیر به دلیل مجاورت با کوره‌ها و وجود منطقه بیابانی و نبود امکانات بهداشتی و رفاهی، در مضیقه هستند. 

بیماری کووید ۱۹ که از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ در ایران شیوع یافته اکنون بیش از پنج میلیون و ۹۲۳ هزار نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر نهم خرداد ماه ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۶۷۷ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها سلامت ویروس کرونا شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت ویروس کرونا شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران سلامت ویروس کرونا شهرداری تهران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی