Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادقی نسب گفت: به منظور جذب حداکثری جوانان به مسجد و همکاری در تولید اقلام بهداشتی برای خدمت به نیازمندان و مراکز درمانی دوره آموزشی تولید ماسک در کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی شهر نقنه برگزار شد.

«محمدحسین صادقی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه تولید ماسک کانون شهدای قشقایی شهر نقنه از زمان شیوع کرونا در استان راه اندازی شده که با حضور فعالان کانون برای کمک به نیازمندان و مراکز درمانی خدمات رایگان ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه ادامه داد: این کانون به منظور افزایش تولید ماسک و ارائه خدمت به نیازمندان، دوره های آموزشی این محصول ضروری و مورد نیاز امروز را با حضور خواهران شهر نقنه برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: این دوره آموزشی روزانه با حضور ۲۰ نفر از خواهران شهر نقنه در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) برگزار می شود.

 

صادقی نسب تصریح کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه مراحل تولید ماسک را در این دوره آموزش می دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه به استقبال خواهران در دوره آموزشی تولید ماسک اشاره کرد و افزود: خواهران شهر نقنه به ویژه جوانان از حضور در مسجد حضرت سید الشهدا (ع) برای تولید ماسک و ارائه خدمت به مردم خوشحال هستند.

 

وی گفت: پیشگیری و مقابله با کرونا و حفظ سلامتی مردم از اهداف برگزاری دوره آموزشی تولید ماسک توسط کانون فرهنگی هنری شهدای قشقایی مسجد حضرت سید الشهدا (ع) شهر نقنه است.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر نقنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است