Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آلونی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات تا پایان کرونا ادامه دارد، گفت: تا کنون در این شهرستان پنج مرحله کمک‌رسانی به مردم انجام شده است.

حجت‌الاسلام علی معزی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: رزمایش مواسات و همدلی از چند جهت پربرکت شد؛ در ابتدای رزمایش فرمایش مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب شد و همه وارد شدند و یدالله مع‌الجماعه اتفاق افتاد و اگر قبلا کمک به صورت موردی و بخشی بود، در این رزمایش همه اعم از فقیر و غنی در حد وسعشان با کمک‌های مختلف وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آلونی افزود: وقتی قرارگاه یک حساب بانکی برای دریافت کمک‌های مردمی تشکیل داد اولین واریزی را خود امام جمعه انجام داد تا مایه دلگرمی شود و حرفش در بقیه موثر باشد، لذا امام جمعه در محور کار، مانند تسبیح همه را در رزمایش مواسات به هم وصل کرد، در غیر این صورت این اتحاد شکل نمی‌گرفت و موازی‌کاری و تشتت در کار و جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها صورت می‌گرفت و یا برخورد جناحی می‌شد.

معزی افزود: در بحث شناسایی آبرومندان منطقه و افرادی که قبلا تحت پوشش کمیته امداد نبودند به درب منازل ایشان مراجعه کردیم، خیلی از افراد نیازمند به خاطر حفظ آبرو مستقیما کمک را قبول نمی‌کنند لذا به عنوان نماینده نهاد دفتر امام جمعه به منزلشان رفتم و عیادتی کردم و سبد غذا تحت عنوان هدیه تقدیمشان شد.

وی ادامه داد: بالغ بر هزار نیازمند در شهرستان خانمیرزا شناسایی شد که تاکنون در پنج مرحله کمک انجام شده است و در مرحله آخر 500 بسته تهیه و توزیع شد؛ همچنین در این مرحله به جای بسته‌های غذایی با فروشگاهی قرارداد بسته و بن خرید به نیازمندان تحویل داده شد تا خودشان از فروشگاه خرید کنند.

معزی خاطرنشان کرد: پنج جلسه با روحانیون و ائمه جماعات گذاشتیم تا در بحث تشکیل گروه جهادی و شناخت نیازمندان وارد شوند و با اعتمادی که مردم به آنها دارند کمک‌رسانی را انجام دهند، همچنین از چند گروه جهادی که زیر نظر روحانیون محل بودند قرار است در نماز جمعه تقدیر شود.

رئیس قرارگاه مردمی شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: به رزمایش مواسات باید ادامه داد تا به برون‌رفت از بحران کرونا برسیم لذا در فضای مجازی گروهی با حضور خیرین تشکیل و شماره حسابی اعلام شد و کمک‌ها تا زمان رفع اثرات کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: معزی آلونی خانمیرزا شهرستان امام جمعه مواسات رزمایش مواسات امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم حج شدند
  • پایان انتظار ۹ ساله؛ زائران عازم سرزمین وحی شدند