Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:37:32 GMT

کوه پیمایی خانوادگی که به مرگ ختم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۰۷۲

کوه پیمایی خانوادگی که به مرگ ختم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وحید متانی رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه از فوت و مصدومیت ۳ نفر از یک خانواده در سقوط از ارتفاعات سوادکوه خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر مازندران در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز جمعه مبنی بر سقوط در ارتفاعات خرو‌نرو سوادکوه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر سوادکوه به منطقه اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سقوط فرد مورد نظر در ارتفاعات خرو‌نرو سوادکوه از مسیر روستای ورپی رخ داد.

بیشتر بخوانید: کوهنورد اراکی از ارتفاعات علم کوه سقوط کرد

متانی با بیان اینکه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر سوادکوه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند، گفت: پس از حضور در محل و پیمایش بخشی از مسیر مشخص شد که ۳ نفر برای طبیعت گردی در منطقه حاضر شدند و پس از ۱۰ دقیقه حرکت از قله به سمت پایین‌دست، پدر خانواده با ۶۴ سال سن به دره‌ای به عمق تقریباً ۱۵۰ متر سقوط و فوت می‌کند و ۲ پسر ۴۰ و ۴۲ ساله او هم برای نجات اقدام کردند که آن‌ها هم دچار سانحه و شکستگی از نقاط مختلف شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه به ۱۲ ساعت پیمایش مسیر سخت‌عبور و صخره‌ای از سوی امداد‌گران اشاره کرد و افزود: امداد‌گران هلال احمر سوادکوه با انجام اقدامات اولیه بر روی مصدومان حادثه و فیکس کردن جنازه متوفی در بسکت، حادثه دیدگان با همکاری نیرو‌های بسیجی و اهالی روستا به سمت دامنه کوه و نقطه امن انتقال و مصدومان برای تکمیل مراحل درمانی تحویل اورژانس ۱۱۵ حاضر در صحنه حادثه شدند و جنازه هم تحویل انتظامی شد.

او گفت: عملیات امدادی در ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه امروز شنبه ۱۰ خرداد ماه به پایان رسید.

خانعلی کاظمی عضو شورای روستای فلورد از دهستان راستو‌پی بخش مرکزی شهرستان سوادکوه و از فعالان اجتماعی و فرهنگی بود که به گفته اهالی در طول سال، چند مرحله کوه پیمایی می‌کرد که در حادثه روز گذشته سقوط از ارتفاعات خرو‌نرو سقوط کرد و جان باخت.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه سقوط هلال احمر سوادکوه جمعیت هلال احمر سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت