Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان حکیم زاده امروز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش تاکید کردند با توجه به شیوع ویروس کرونا، اما تمامی روند و اقدامات مربوط به دانش آموزان باید به موقع انجام شود.

وی افزود: فرآیند ثبت نام سال آینده دانش آموزان نیز باید به موقع انجام شود. از این رو  ۲۲ اردیبهشت دستورالعمل ثبت دانش آموزان  را ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ادامه داد: دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان امسال با توجه به شرایط بحران کرونا نوشته شده است. آموزش و پرورش به فرآیند ثبت نام تاکید داشته و اینکه ثبت نام فقط یک فرآیند نیست و مهم ترین رویداد تربیتی زندگی دانش آموزان است.حکیم زاده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امکان ادامه بحران کرونا در سال تحصیلی آینده نیز وجود دارد، هم زمان آموزش در فضای شاد هم انجام می شود تا اگر مشکلی از نظر کرونا وجود نداشت و بحران رد شده بود، از فرآیند ترکیبی فضای مجازی و کلاس حضوری برای آموزش استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس اولی ها در دو مرحله صورت می گیرد، اظهار داشت: کلاس اولی و نوآموزان باید از فرآیند سنجش استفاده کنند، از اول تیرماه سنجش پایه اولی ها آغاز و پس از انجام این فرآیند ثبت نهایی انجام می شود.
ادامه دارد...

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان گفت: ۹۵ هزار نفر از این تعداد سفیران سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح سفیران سلامت در مدارس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: سلامت تنها در حوزه مسائل پزشکی نیست، بلکه ابعاد وسیع‌تری همچون آموزش و آگاه‌سازی کودکان و دانش‌آموزان از خودمراقبتی در حوزه جسمی، سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی حیطه روانی و عاطفی دارد.

وی با اشاره به وجود ۳۶۰ هزار دانش‌آموز در استان، ادامه داد: ۹۵ هزار نفر از این تعداد (۲۵ درصد)، عضو طرح سفیران سلامت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: هر دانش‌آموز عضو طرح سفیران سلامت، چهار دانش‌آموز دیگر را زیر پوشش دارد که آموزش‌های در راستای بحث‌های سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و… فرا می‌گیرند و به سایر دانش‌آموزان آموزش می‌دهند تا آموزش‌ها به درون خانواده‌ها منتقل شود.

وی تصریح کرد: از این ۹۵ هزار عضو سفیران سلامت، حدود ۴ هزار نفر در جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی در بخش‌های نقاشی، عکاسی، سرود و تئاتر سلامت‌محور شرکت کرده که اختتامیه استانی برگزار شده و برگزیدگان به جشنواره کشوری راه یافتند.

کد خبر 747296

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • بازرسان اعماق دریا
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است