Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:10:10 GMT

کشف بیش از 30 هزار دلار تقلبی در اسلام‌آبادغرب

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۲۰۶

کشف بیش از 30 هزار دلار تقلبی در اسلام‌آبادغرب

ایسنا/کرمانشاه جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 30 هزار و 600 دلار تقلبی در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران کلانتری 12 مرصاد از توزیع دلارهای تقلبی توسط شخصی در سطح شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی فرد مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سلمانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهم دستگیر شده 30 هزار و 600 دلار تقلبی معادل بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه دلار تقلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش و پیگیری ماموران کلانتری" میرزا کوچک خان" متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در شهر مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد گفت: ماموران کلانتری میرزا کوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده بلوار مفتح جوانی سیاهپوش را که با مشاهده خودروی پلیس سعی در مخفی کردن خود در میان خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان را داشت، مشاهده کرده و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مظنون به سرقت به محض نزدیک شدن خودرو پلیس پا به فرار گذاشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی پس از طی مسافتی کوتاه دستگیر و در بازرسی از محل 2 دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف شد.

سردار نگهبان تصریح کرد: همزمان با انتقال متهم به کلانتری با توجه به گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو، ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو شامل؛ 3 عدد باتری، 2 عدد ضبط و پخش، 4 عدد جک، 2 جفت باند و تعدادی کیف حاوی مدارک خودرو را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم 24 ساله که 4 فقره سرقت در پرونده اش دارد، در بازجویی های علمی پلیس و مواجهه با تعدادی از تصاویر به‌دست آمده از دوربین های مداربسته به 50 فقره سرقت شبانه در محدوده بلوار مفتح، وحید، میرزاکوچک خان، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی و فروش اموال مسروقه به چند مالخر اعتراف کرد.  

سردار نگهبان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری افراد مالخر خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی