Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:11:26 GMT

توسعه کشت گلخانه‌ای در کرمانشاه دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۳۸۴

توسعه کشت گلخانه‌ای در کرمانشاه دنبال می‌شود

هدایت حاتمی روزشنبه در ستاد توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه افزود: در سال ۹۹ برای توسعه ۱۰۰ هکتار گلخانه در استان کرمانشاه برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امیدوارم با هماهنگی و همدلی که بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع وجود دارد بتوانیم آن را محقق سازیم.
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه‌ها را مسیری مطمئن در زمینه تحول در افزایش تولید محصول و ایجاد درآمد اقتصادی عنوان کرد و اظهارداشت: پتانسیل توسعه کشت‌های خارج از فصل در استان باتوجه به نیاز و تقاضای بازار در اولویت قرار دارد و از توسعه آن بصورت جدی حمایت می‌کنیم و به همین منظور جلسات توسعه گلخانه‌ها را به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاتمی با تأکید بر اینکه توسعه گلخانه‌ها در کرمانشاه در دستور کار و اولویت قرار دارد، خاطرنشان ساخت: ۱۶ مجتمع گلخانه‌ای در کرمانشاه در دست مطالعه و اجرا است که زیرساخت آن‌ها آماده و یا در دست صدور مجوز است که ایجاد آن‌ها منشأ تحول در این بخش خواهد بود و این در حالی است که در سال ۹۸ با تسهیل در صدور مجوزها توانستیم ۲۶ هکتار به سطح گلخانه‌ها اضافه کنیم.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از ۹۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغ است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی فصلنامه علوم و فنون کشت های گلخانه ای کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کرمانشاه وزارت جهاد کشاورزی کرمانشاه توسعه گلخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد یزدانی ظهر شنبه در مراسم افتتاح سه پارک در شهرک‌های منطقه پنج شهر کرمانشاه که با حضور استاندار و شهردار شهر کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: طرح عملیاتی عمران جهادی مناطق هشتگانه در شهر کرمانشاه از منطقه پنج آغاز شده که با اتمام پروژه‌های این منطقه در سایر ادامه دار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عملیاتی در مناطق هشتگانه با هدف توسعه فضای سبز شهری دنبال می‌شود، افزود: هم اکنون در سه شهرک شهرداری، جهاد و نصر بهره برداری از سه پارک در دست اقدام است که مجموعاً با اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان این عملیات در منطقه پنج شهرداری کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه پنج کرمانشاه تصریح کرد: با افتتاح و بهره برداری سه پارکی که با عنوان طرح عملیات مناطق هشتگانه در منطقه پنج کرمانشاه انجام خواهد گرفت تعداد پارک‌های این منطقه به ۳۹ مورد می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر منطقه پنج شهر کرمانشاه با بیش از ۲ هزار هکتار مساحت و ۲۰۳ هکتار فضای سبز سرانه فضای سبز این منطقه ۱۰ متر برآورد شد که این آمار از میزان استانداردهای تعیین شده نیز بالاتر است.

کد خبر 6083270

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • به دنبال برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با سریلانکا هستیم
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • ۵۳۲ هکتار واحد گلخانه‌ در سال ۱۴۰۲ اصلاح و نوسازی شد
  • طرح توسعه‌ فضای سبز مناطق هشتگانه کرمانشاه در منطقه پنج کلید خورد
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند
  • با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران