Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@23:44:53 GMT

ترافیک پرحجم و روان در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۴۸۲

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد کلیه خودروهای سنگین و نیمه سنگین به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ظهر امروز در جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آزاد راه چالوس - مرزن آباد نیز طبق روال روز‌های گذشته از ساعت ۲۰ تا ۶ صبح روز بعد به علت فقدان ایمنی در محدوده‌ای که ریزش کوه داشته است بسته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آزاد راه پلیس راه رئیس پلیس راه مقررات راهنمایی و رانندگی صبح روز بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین در حاشیه رودخانه زاینده رود هم‌زمان با جاری شدن آب در این رودخانه، از اجرای طرح ویژه برای کنترل و مدیریت تردد در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: به‌دنبال جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود و ازدحام مسافران و شهروندان برای حضور در اطراف این رودخانه، شاهد ترافیک سنگین در بعضی از ساعات شبانه‌روز در این منطقه بودیم.

وی افزود: به همین منظور طرح ویژه‌ای برای کنترل و مدیریت تردد در خیابان‌های اطراف رودخانه زاینده رود به‌صورت فیزیکی و هوشمند انجام و با رانندگانی که با پارک دوبل و پارک در محل‌های توقف ممنوع باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان شوند، برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان اتوبوس‌های ویژه‌ای برای حمل و نقل شهروندان و مسافران برای رفتن به نقاط گردشگری در نظر گرفته است، بیان داشت: به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می‌شود با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در هسته مرکزی شهر به ویژه نقاط گردشگری همچون پل خواجو، سی و سه پل، چهلستون و میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، به پلیس در مدیریت و کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور روان کمک کنند.

کد خبر 739480

دیگر خبرها

  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک پرحجم و روان در محور کندوان/فعلا محدودیتی اعمال نمی‌شود
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال