Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با پایان یافتن داوری مرحله نیمه نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور جام بزرگ مهربانی ، چهار تکواندوکار گیلانی در رده های سنی ۱۲ الی ۱۴ سال ، ۱۵ الی ۱۷ سال و ۱۸ الی ۳۰ به مرحله نهایی راه یافتند تا شانس کسب مقام قهرمانی و مدال طلا را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سترگی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو ، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته گیلانی در رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال به مرحله نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری قهرمانی کشور راه یافت.

وی ادامه داد: محمدابراهیم رشتی دیگر تکواندوکار گیلانی در رده سنی ۱۵ الی ۱۷ سال ، محمدحسین درفشی و سجاد گلی پور در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال دیگر تکواندوکاران استان گیلان  به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.

وی بیان کرد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری رده سنی ۵۱ الی ۶۰ سال نیز اعلام شد که در نهایت ایراهیم خاوری دانشور تکواندوکار شایسته گیلانی مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کرد تا تعداد مدال های طلای کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی در این مسابقات به ۲ مدال افرایش یابد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در پایان رقابت های پومسه رده سنی ۶۱ الی ۶۵ سال ، محمد بابایی تکواندوکار و مربی باسابقه استان گیلان در این رده سنی، عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

سترگی تصریح کرد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری ۴۱ الی ۵۰ سال نیز اعلام شد که محمد علیزاده دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد.

وی اظهار کرد: اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار در دو گروه مردان و زنان، در ۱۱ رده سنی و رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات های استانی در حال برگزاری است.

وی در دامه گفت: این مسابقات در راستای اجرای طرح پویش "دست‌هایی خدایی" برگزار شد و تمامی درآمد حاصله از این رقابت‌ها، صرف خانواده های تکواندوکاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

 اولین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی کشور در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پیگیری خواهد شد که در رده کمربندی قرمز به بالا رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال به اجرای فرم می‌پردازند و در رده کمربندی زرد تا آبی شرکت کنندگان در رده های سنی کمتر از ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال رقابت خواهند کرد.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان مرحله نهایی استان گیلان اولین دوره رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا برابر کویت با ارائه یک نمایش چشمگیر موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر به برتری برسد و به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. ملی پوشان کشورمان در این مرحله باید با قرقیزستان دیدار کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این بازی به تمجید از ملی پوشان ایرانی پرداخت و نوشت ایران با این پیروزی زنگ خطر قهرمانی را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورد.

تیم ملی افغانستان هم بعد از پیروزی ۳ بر ۲ برابر بحرین موفق شد با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ملی افغانستان هم نوشت: افغانستان با صعود به مرحله یک چهارم نهایی تاریخ سازی کرد و در اولین حضورش در این مسابقات موفق به صعود از گروهش شد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085859

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد