Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:43:18 GMT

تصویربرداری میانبر به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۷۰۱

تصویربرداری میانبر به پایان رسید

کارگردان سریال «میانبر» گفت: نوع کمدی، استفاده از اتفاق‌ها و سوژه‌های به روز و همه تجربه هایی که از قدیم داشتم در میانبر کمک‌مان کرد تا بتوانیم جذابیتی را در قصه این سریال ایجاد کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «یزدان فتوحی» کارگردان سریال «میانبر» درباره این سریال گفت: مدتی است که تصویربرداری فصل دو سریال میانبر به پایان رسیده است و سریال در ۶۴ قسمت تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازخوردهای مخاطبان نیز بیان داشت: با اینکه سریال ما از شبکه پنج پخش شد و باکس سریال سازی این شبکه به تازگی راه افتاده است و بیننده های کمی دارد، اما باز از میزان مخاطبانمان راضی بودیم و بازخوردهای خوبی در این مدت گرفتیم.

نویسنده و بازیگر سریال «خنده بازار» ادامه داد: نوع کمدی، استفاده از اتفاق ها و سوژه های به روز و همه تجربه هایی که از قدیم داشتم در میانبر کمکمان کرد تا بتوانیم جذابیتی را در قصه این سریال ایجاد کنیم.

وی افزود: از طرفی اینکه سوژه هایمان به روز بود و قرنطینه خانگی مردم باعث شد تا فرصت بیشتری برای تماشای تلویزیون داشته باشند.

به گزارش فارس، غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، کمند امیر سلیمانی ، شهین تسلیمی، سیاوش چراغی پور، آرش نوذری، مهران رجبى، اشکان اشتیاق، امیر نوری، بهراد خرازی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، سالار کریمخانی، فاطمه مرتاضی، جابر وثوق ، وحید اسمى خانى، وحید چنانی، مرتضی علی آبادی ، حنانه احدی، ترگل جعفری، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان از بازیگران این سریال هستند.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا تیم نویسندگان «میان بر» هستند که به سرپرستی یزدان فتوحی هدایت می‌شود.

این سریال به مشکلات و معضلات یک ساختمان و هیئت مدیره آن می پردازد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود
  • (ویدئو) عنوان عجیب قصر لاکچری «هفت سر اژدها» سوژه خنده کاربران شد