Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@20:27:21 GMT

هوای گرم پایتخت تا آخر هفته ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۷۰۸

هوای گرم پایتخت تا آخر هفته ادامه دارد

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از پایداری هوای گرم پایتخت تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه گودرزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره وضعیت جوی کشور گفت: برای تهران پدیده غالب در این هفته وزش باد خواهد بود؛ امشب در شهرهای جنوبی استان تهران باد و گرد و خاک شدید پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین دمای هوای تهران بدون تغییر و در محدوده ٣٦ تا ٣٧ درجه باقی خواهد ماند.

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و وزش باد در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکزی، قم و اصفهان خبر داد.

گودرزی گفت: همچنین امروز در سمنان، گلستان و خراسان شمالی شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه‌ی زابل، وزش شدید باد رخ خواهد داد. برای خوزستان و جزایر شمالی خلیج فارس نیز وزش شدید باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. از امروز تا دوشنبه دریای خزر و شمال خلیج فارس مواج است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارشناس سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

جمعه در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

شنبه در غرب سواحل دریای خزر، استان اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان، مناطقی از اصفهان و یزد رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بعدازظهر ـ با ورود سامانه بارشی از غرب ـ به تدریج بارش در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز خواهد شد. همچنین یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه ـ با تقویت سامانه بارشی ـ در نیمه غربی و مرکز کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در ارتفاعات استان کرمان رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 845342 برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت