Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام دهقانیار آهنگساز مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد و بهرام دهقانیار آهنگساز سینما و تلویزیون ساخت موسیقی این مجموعه را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام دهقانیار پیش از این ساخت موسیقی سریال‌هایی همچون پدر سالار، خانه سبز، مرد هزار چهره، همسران، ویلای من، شب‌های برره و کتاب فروشی هدهد را در کارنامه خود دارد.

مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» با فیلمنامه‌ای نوشته شبنم وثوقی و هدی ایزدی در چهار فصل برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

بازیگران این مجموعه تا کنون سیامک انصاری، سیدجواد رضویان مهدی فخیم زاده، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رحمت نوری، بازیگر کودک مهبد بیور هستند.

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بهرام دهقانیار صفر بیست و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به نویسندگی وکارگردانی بهرام افشاری پیش از شروع اجرا، میلیاردی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و دو میلیاردی شد.

 این اثر نمایشی، به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می‌رود، در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند.

پیش فروش اجراهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.
تئاتر«چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین ماه هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات:  آریان امیرخان اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • (تصاویر) نوروز در آتشکده بهرام در یزد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند