Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:06:31 GMT

اعضای باند سارقان الکتروموتور در اسفراین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۹۱۲

اعضای باند سارقان الکتروموتور در اسفراین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت الکتروموتورهای ۴ میلیارد ریالی در شهرستان اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت الکتروموتور و دینام بالابر از ساختمان‌های نیمه‌ساز و همچنین کارگاه‌های صنعتی در سطح شهر اسفراین، موضوع با جدیت بیشتری در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه اقدامات فنی و پلیسی خود را با جدیت و به‌صورت مستمر ادامه دادند، افزود: در این رابطه یکی از سارقان که در حین فروش تعدادی از اموال سرقتی بود، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه مأموران دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی و همچنین شناسایی محل دقیق نگهداری الکتروموتورهای سرقتی، مأموران به محل موردنظر اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این محل تعداد ۴۶ عدد الکتروموتور و دینام بالابر و همچنین مقداری کابل اداره برق و ... کشف و ضبط شدند.

مظاهری در ادامه بابیان اینکه در همین رابطه یک نفر سارق دیگر و ۵ نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: اموال سرقتی نیز با تلاش مستمر مأموران کشف و به مقر پلیس آگاهی شهرستان اسفراین انتقال شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با تأکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و هر دو سارق نیز روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی و اموال سرقتی به آنان تحویل داده شد.

سردار مظاهری ارزش اموال سرقتی را ۴ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: تحقیقات در خصوص شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی بابیان اینکه پلیس به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت نکات امنیتی در نگهداری از اموال و تجهیزات خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی دستگیری پلیس سارق فرمانده انتظامی خراسان شمالی اموال سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان