Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:44:53 GMT

پرده برداری نیازمند از پروژه لژیونرشدن!

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۹۶۵

پرده برداری نیازمند از پروژه لژیونرشدن!

پیام نیازمند می‌گوید در زمستان پیشنهاد جدی از تیم گیمارش پرتغال داشت اما ترجیح داد که در سپاهان بماند.

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان در خصوص شایعات جدایی اش از سپاهان در فوتبال لایو گفت: نگفتم حتما به اروپا می‌روم و امکان ندارد چنین چیزی بگویم. گفتم اگر پیشنهاد خوبی بیاید، ترجیح می‌دهم به اروپا بروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من با سپاهان قرارداد دارم و یک بند جدایی هم هست که در ازای مبلغی می‌توانم به اروپا بروم و گفتم اگر شرایط خوب باشد و تیم مشکلی نداشته باشد، دوست دارم فصل بعد به یک تیم خارج از کشور بروم. من یک فصل دیگر هم با سپاهان قرارداد دارم.

 

او درخصوص پیشنهاد از تیم های خارجی عنوان کرد: قبل از این کرونا وقتی بازی لیگ و آسیا برگزار می‌شد، شانسم خیلی زیاد بود که آخر فصل بروم و حتی نیم فصل هم از گیمارش پرتغال پیشنهاد آمد. بند قرارداد من اینطور بود که بعد از پایان لیگ نوزدهم می‌توانم بروم اما دروازه‌بان گیمارش عملکرد خوبی نداشت و به دنبال دروازه بان بودند، با من صحبت کردند و حتی پولی که لازم بود را هم کاملا داشتند و آماده کرده بودند اما من گفتم این نشدنی است چون من نمی‌خواهم سپاهان را ترک کنم و می‌خواهم در بازی های آسیایی بازی کنم. جوانمردانه نیست که الان تیم را ترک کنم و بند قراردادم برای پایان فصل است. می‌دانم که هنوز هم من را زیر نظر دارند اما این کرونا همه چیز را خراب کرد، نه فقط لیگ ما بلکه اکثر لیگ ها بلاتکلیف هستند و نقل و انتقالات هم مشخص نیست. کلی بدهی بالا آورده اند و شانس ماندنم در سپاهان زیاد است.

 

دروازه‌بان تیم ملی با اشاره به پیشنهاداتش، گفت: در این باره چیزی نگویم بهتر است و اگر چیز رسمی باشد باشگاه اعلام می‌کند و دوست ندارم بازار گرمی کنم که بگویم از فلان تیم و باشگاه پیشنهاد دارم. هر باشگاهی من را بخواهد باید اجازه سپاهان را بگیرم چون تحت قرارداد این باشگاه هستم.

 

او درباره بهترین مهاجم، بهترین دروازه بان و همچنین الگوی ایرانی اش، توضیح داد: فصل اولی که بازی کردم جلوی مهدی طارمی بودم و خیلی خوب و باهوش است. در تیم ملی هم همینطور است اما اگر این فصل را در نظر بگیرم، فکر می‌کنم ترسناک ترین مهاجم لیگ دیاباته است که در زمین و هوا خیلی خوب است. بهترین گلر ایران خودم را نمی‌توانم بگویم و بیرانوند است چون تجربه زیادی دارد. در جام ملت ها خوب بود و تجربه جام جهانی را هم دارد. وقتی در پیکان بودم با 18 سال سن در این تیم حضور داشتم و مهدی رحمتی با 80 بازی ملی به تیم ما آمد، سعی می‌کردم از او سوال بپرسم و سبک زندگی اش را دنبال کنم اما این که از یک گلر ایرانی الهام بگیرم، تا حالا نبوده.

فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان پیام نیازمند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه های عمرانی سرعت ببخشیم و لذا بررسی پروژه های شهرستانی را در دستور کار داریم.

موسی فکور امروز پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان آستانه اشرفیه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیرو دستور استاندار گیلان مبنی بر بررسی پروژه‌های شهرستان‌ها جهت رفع موانع و تسریع در بهره‌برداری به شهرستان آستانه اشرفیه آمدیم، اظهار کرد: در سال جهش تولید هستیم و باید به پروژه‌های عمرانی سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های شهر آستانه اشرفیه از جمله دیواره سازی سفیدرود (پل تا پل) و ساماندهی پل قدیمی شهر و بازگشایی مسیر ۳۵ متری حاشیه حرم مطهر و...، افزود: فعلا هشت متر اول طرح توسعه حرم را بازگشایی کردیم و در اعتبارات آتی به شهرداری کمک می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از افتتاح پروژه فیبر نوری شهر آستانه اشرفیه خبر داد و تاکید کرد: آسفالت و تعریض محور آستانه به کیاشهر انجام شده و با محوریت اداره راهداری شهرستان رفع اشکالات و هدایت آب‌های سطحی در دستور کار قرار دارد.

فکور پل کیاشهر را نیازمند تحکیم بستر و مقاوم‌سازی پایه‌ها دانست که با مسئولیت اداره راهداری انجام می‌شود و گفت: یکی از پروژه‌های مهم کیاشهر، اسکله صید و صیادی است و لذا به اداره کل حفاظت محیط زیست ماموریت دادیم تا الزامات زیست محیطی این پروژه را بررسی کند.

وی با بیان اینکه اداره کل شیلات گیلان فراخوان جذب سرمایه‌گذار را اعلام خواهد کرد و به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود، یادآور شد: پروژه پیاده‌راه شهرداری کیاشهر نیز پیشرفت خوبی دارد و در حال تکمیل است.

معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین به مسئله پسماند اشاره و اظهار کرد: تا قبل از دولت سیزدهم هیچگونه اقدامی درباره پسماند استان گیلان انجام نشده بود، اما با حضور رئیس‌جمهور در گیلان و اهتمام استاندار در معرفی پسماند به عنوان ابرچالش، شاهد اقدامات خوبی بودیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه ساماندهی لندفیل سراوان، تاکید کرد: بخش عمده این پهنه ۱۷ هکتاری را پوشش دادیم و درختکاری کردیم.

فکور با بیان اینکه تصفیه شیرابه سراوان به زودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: قرارداد پیمانکار تعیین شده دارای ایراداتی بود و لذا با محوریت شهرداری رشت، مجددا فراخوان انتخاب پیمانکار اعلام شد و به زودی کار را آغاز می‌کنیم؛ به دو خط کارخانه کمپوست نیز دو خط جدید پردازش اضافه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در جریان سفر رئیس‌جمهور جهت ساماندهی پسماند سراوان، متذکر شد: با رایزنی‌های اخیر استاندار گیلان ۵۰ میلیارد تومان دیگر تخصیص داده شد.

وی به معطلی ۱۰ ساله پروژه زباله سوز رشت نیز اشاره و تصریح کرد: در این دولت توانستیم ۲۰۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص دهیم که تسهیلات ارزی و ریالی آن از محل صندوق توسعه و از طریق بانک رفاه به پیمانکار داده می‌شود و تا دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از زباله‌سوز خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد