Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهرام میرزایی» از تایید صلاحیت ۸۸ نامزد از ۱۰۹ نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعضای هلال احمر اعم از جوانان، امدادگران و داوطلبان باید در تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها نقش موثری ایفا کنند که بر همین اساس قانونگذار تکالیفی را برای جمعیت هلال احمر تعیین کرده که این مهم برگزاری انتخابات مجامع است تا از ظرفیت آنها در تصمیم گیری و سیاست گذاری استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرام میرزایی با اشاره به اینکه امسال پنجمین دوره انتخابات مجامع عمومی شهرستان ها، استان و کشوری برگزار می شود، ادامه داد: از هفته پایانی فروردین ماه امسال فرایند برگزاری آن آغاز شد، ستاد اجرایی انتخابات در مرکز سپس در این استان و شهرستان ها شروع به فعالیت کردند و ابلاغ ها نیز صادر شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از اعضای ستاد شهرستان ها دعوت کردیم تا با توجه به شرایط موجود امسال که با شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم، سعی کردیم پروتکل های بهداشتی را برمبنای اصول از پیش تعریف شده رعایت کنیم تا شرکت کنندگان در انتخابات به لحاظ حفاظت فردی و مقابله با این بیماری مشکلی نداشته باشند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مرحله نخست انتخابات مجامع عمومی در شهرستان هاست که 23 خرداد در شهرستان های طارم، ابهر، ماهنشان، خرمدره، ایجرود، زنجان و خدابنده برگزار می شود.

 

میرزایی ادامه داد: در این مجامع از بین نامزدهایی که توسط اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان انتخبا می شوند، چهار نفر به عنوان شورای اصلی شهرستان، 2نفر علی البدل ، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر دیگر نیز بازرس علی البدل انتخاب خواهد شد.

 

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان زنجان 14 هزار و 609 نفر داوطلب دارد که از این تعداد 10 هزار و 837 نفر واحد شرایط برای رای دادن در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شرایط شرکت کننده‌ها و انتخاب کنندگان در انتخابات جمعیت هلال احمر تابعیت جمهوری اسلامی، حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن ۶ ماه سابقه عضویت داوطلبی در هلال احمر است.

 

میرزایی تاکید کرد: 109 نفر نامزد در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بر اساس شرایط عمومی و  اختصاصی و عمومی مندرج در قانون بودند که پس از بررسی های انجام شده در ستاد اجرایی هیات نظارت شهرستان ها و استان، 88 نفر از این تعداد مورد تایید قرار گرفت که لیست آن از سوی هیات نظارت این دوره از انتخابات هلال احمر اعلام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از 88 نفر تایید صلاحیت شده 66 نفر نامزد شورای اجرایی و 22 نفر نیز نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراخوان دعوت از اعضا برای تشکیل مجمع و برگزاری انتخابات در 23 خرداد امسال خواهیم داشت.

 

میرزایی یادآوری کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یک بار در همه مراکز جمعیت هلال احمر کشور برگزار می شود.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان جمعیت هلال احمر استان زنجان انتخابات انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زنجان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: خدمات هلال‌احمر این استان برای مسافران زنجانی در طرح‌های مختلف نوروزی به ۳۴ هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

حکمت‌اله هاشمی امروز (پنج‌شنبه ۹ فرودین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات در قالب طرح نوروزی هلال‌احمر با شعار هم‌راه‌تان هستیم از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و روند ارائه خدمات در این استان تا ۱۷ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توان‌بخشی هلال‌احمر استان زنجان جریان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان هفتمین روز از فروردین سال جاری تیم‌های عملیاتی در قالب ۴۹ تیم ۱۳۲ نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه نجات‌گران در این عملیات‌ها موفق به انتقال چهار مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی پنج نفر و رهاسازی ۶ نفر گرفتار در داخل خودرو کردند، یادآور شد: در ۳۳ عملیات امدادرسانی ۲۶ دستگاه آمبولانس و ست نجات هیدرولیک به‌کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با حضور ۴۹۷ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۱۵ هزار و ۷۳۸ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره‌مند شدند.

هاشمی، پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره‌مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح‌های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

وی از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و تاکید کرد: توسط ۱۱۷ مربی داوطلب آموزشی ۱۳۳۱ مسافر نوروزی در ۱۳ روز گذشته از اجرای طرح نوروزی از آموزش‌ها کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه درمانگاه، داروخانه در زنجان و مراکز توان‌بخشی در شهرهای زنجان، ابهر و طارم در تعطیلات نوروز خدمات ارایه می‌دهند، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز گذشته ۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر نیز از خدمات مختلف این واحدها بهره‌مند شده‌اند.

هاشمی به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز ۴۸۱۰ نفر از هموطنان توسط ۱۰۹۰ داوطلب در هفت پست ثابت در قالب طرح‌های مروجان سلامت، نیابت، غربال‌گری سلامت و پویش هلال رحمت با مشارکت و فعالیت داوطلبان بهره‌مند شده‌اند.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس برقرار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ هزار مسافر نوروزی از هلال احمر زنجان خدمات گرفته اند
  • بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • فیلم | سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ | فوران وحشتناک آب را ببینید
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان