Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان به آندسته از متقاضیانی که در مرحله اول و دوم ثبت نام طرح اقدام ملی نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، گفت: باید طبق برنامه زمانبندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی افزود: متقاضیان تایید شده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده اند و یا در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری ننموده اند بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن می توانند با مراجعه به بخش «پیگیری درخواست» در سایت tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نسبت به این امر اقدام نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد : زمان مراجعه هر متقاضی جهت بارگذاری مدارک از طریق پیامک به ایشان اعلام می گردد و لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه نموده و اقدام به بارگذاری مدارک نمایند.

محبوبی اظهار کرد : همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال نموده اند برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از روز سه شنبه 13 خردادماه سالجاری تا اطلاع ثانوی می توانند با مراجعه به بخش پیگیری درخواست در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام نمایند.

 این مقام مسئول ادامه داد: زمانبندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم و همچنین زمانبندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و نیز زمانبندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان مسکن گلستان گرگان طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری مدارک راه و شهرسازی مرحله اول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران