Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در طول یک ماه گذشته تعداد ۱۹۷پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی و انبارها در شهرستان ری تشکیل و ۲۲۲میلیارد ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبربرگزاری برنا تهران؛ موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اظهار کرد: طی اردیبهشت ماه ۹۶۰واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که بر همین اساس تخلفات برخی واحدهای صنفی شناسایی و پرونده برای آن‌ها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا ۱۹۷پرونده برای متخلفان تشکیل شده که ارزش ریالی آن به مبلغ ۲۲۲میلیارد و ۸۱۱میلیون ریال است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری تصریح کرد: بازرسی از واحد‌های زیر مجموعه توسط ۱۳۲تیم صورت گرفته که احتکار، امتناع از عرضه، تقلب، گران فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب، حراج غیر قانونی و عدم ارائه فاکتور خرید از موارد تخلف واحدهای این شهرستان به شمار می‌رود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است، سه گشت مشترک شامل اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران و اتحادیه نانوایان به بازرسی از واحدهای صنفی می‌پردازند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد

دکتر حامد گنجعلی رئیس اداره دامپزشکی زاهدان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان طی بازدید‌های نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح شهرستان زاهدان، ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده گردید.

وی افزود: قریب به ۳۷ تن  فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط گردیده و قریب به ۸ تن فرآورده خام دامی که بدلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام محترم قضایی معدوم گردید.

دکتر گنجعلی گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی پلمب و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان اذعان داشت: بمناسبت هفته سلامت تعداد ۱۷۴ مورد گشت نظارتی_بهداشتی مشترک با ادارات ذیربط ازجمله: دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، صنعت و معدن و... تشکیل و برگزار گردید.

دکتر حامد گنجعلی اظهار کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان عزیز می‌باشد تا با همکاری هم بتوانیم هدف دامپزشکی که همان نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره است را تحقق ببخشیم و برای این امر از مردم میخواهیم تا گوش شنوا و چشم بینای ما در حوزه بهداشت و سلامت باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان