Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رسول حیدری اظهار کرد: عصر جمعه ۹ خرداد، ۲ نفر از مسافرانی که به قصد ماهیگیری به رودخانه قزل اوزن در محدود شهرستان بیجار و حد فاصل روستای پشت دربند مراجعه کرده بودند که به دلیل بی احتیاطی، رعایت نکردن نکات ایمنی و عدم آشنایی با مهارت شنا به داخل رودخانه افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس واحد آتش‌نشانی شهرداری بیجار بیان کرد:با توجه به فاصله‌ایی که با صحنه حادثه داشتیم، با دیدن صحنه غرق شدن این ۲ مسافر و عدم توانایی در شنا کردن، بلافاصله وارد عمل شده و موفق به نجات جان آنها شدیم.

حیدری یادآور شد: بارها از طریق پیام رسان‌های شهرستان بیجار نسبت به خطرات این منطقه به عموم جامعه تذکراتی صادر شده است، امّا باز هم چنین حوادثی دور از انتظار نیست و بار دیگر از شهرونداندرخواست داریم که برای حفظ جان خود از حضور و شنا در مناطق پر خطر خودداری کنند.

رودخانه قزل اوزن از کوه‌های چهل چشمه دیواندره سرچشمه می‌گیرد، این رودخانه به علت کاهش باران در سال‌های اخیر به‌صورت فصلی و در بهار پر آب است، هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز گرمای هوا، شمار قربانیان ناشی از غرق شدن در رودخانه‌های استان کردستان افزایش می‌یابد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار با ۲ ایستگاه آتش نشانی، ۹ خودروی مخصوص و ۱۸ نیروی عملیاتی در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

کد خبر 515809 برچسب‌ها استان کردستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی