Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:28:37 GMT

بایرن، مدافعش را به منچستر به خاطر سانه می دهد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۲۵۹

بایرن، مدافعش را به منچستر به خاطر سانه می دهد

بایرن مونیخ برای رسیدن به لروی سانه، حاضر است مدافع فرانسوی اش را فدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بایرنی‌ها عزم خود را جزم کرده اند تا هر طور شده پروژه جذب «سانه» را به نتیجه برسانند.

تیم مونیخی بعد از آنکه دستش به فوروارد 24 ساله منچسترسیتی در سال گذشته نرسید، می خواهد با در اختیارگرفتن وی، خیالش را برای فصل بعد در فاز حمله کاملا راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور مدیریت مونیخی جهت جلب نظر روسای سیتیزن‌ها راه‌های گوناگونی را در نظرگرفته است. از جمله اگر این تیم به صورت پرداخت رقمی بابت وینگر 24 ساله با آبی های آسمانی، به نتیجه نرسد، مجبور خواهد شد که بازیکنی از خود را به تیم گواردیولا پیشنهاد کند تا سانه، چمدانش را برای عزیمت به مونیخ ببندد.

طبق نوشته روزنامه منچسترایوینینگ نیوز، مونیخی ها در این حالت آمادگی دارند با «لوکاس ارناندنس» مدافع فرانسوی یک سال اخیر خود وداع کرده و وی را به تیم لیگ برتری پیشنهاد دهند.

براین اساس تصور می شود با توجه به نیازی که منچسترسیتی به مدافع میانی جدید دارد، بیشتر ترغیب به واگذاری مهاجم آلمانی شود.

ارناندنس تابستان گذشته در ازای 80 میلیون یورو اتلتیکومادرید را ترک کرد و به بایرن پیوست. در فصل جاری وی در بیشتر مواقع با مشکل مصدومیت مواجه بود و نتوانست زیاد برای سرخ ‌پوشان بازی کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن منچستر منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم