Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@22:50:54 GMT

نخستین نشست کمیته داوران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۳۱۱

نخستین نشست کمیته داوران برگزار می‌شود

نخستین نشست کمیته جدید داوران فدراسیون والیبال، روز دوشنبه ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم فیروزی، رئیس کمیته داوران درباره محورهای کاری این نشست، افزود: مشخص کردن برنامه و چارچوب کاری سال ۹۹ کمیته داوران، محور عمده این نشست خواهد بود. همچنین اعضای کمیته داوران ابلاغ‌های خود را در این نشست دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم فیروزی در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولیت‌ اعضای کمیته داوران فدراسیون والیبال مشخص شده است یا نه؟ گفت: مسئولیت‌ها مشخص شده و بر این اساس، نرگس افشین به عنوان نایب رئیس کمیته فعالیت می‌کند و فرهاد شاهمیری نیز دبیر است.

وی ادامه داد: منیژه صادقی به عنوان عضو کمیته و مسئول داوران خانم و بهرام سلیمانی نیز به عنوان عضو کمیته و مسئول داوران ساحلی در کمیته داوران فدراسیون والیبال فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است نشست کارگروه داوری روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی و با حضور وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی سرپرست دبیری، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، فرهاد شاهمیری، ابراهیم فیروزی، مسعود یزدان‌پناه، علیرضا قریب، محسن ترابی، نرگس افشین، هدیه صابری و ماندانا مطیعی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ابراهیم فیروزی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، بررسی راهکار‌های مبارزه با تروریسم و ریشه کنی گروه‌های تروریستی، محور اصلی این نشست سه جانبه اعلام شد.
پیگیری حقوقی و قضایی جنایت حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق؛ از جمله موضوعات مطروحه در دستور کار این نشست است.
کاظم غریب آبادی معاون بین الملل رئیس قوه قضائیه کشورمان در این باره گفت، پیگیری‌ها ادامه دارد و به زودی پرونده‌هایی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی در دادگاه ایران و سوریه تشکیل خواهیم داد، تا پاسخ نظامی را تکمیل کنیم.
تاکید بر ضرورت اجرای مفاد قوانین و حقوق بین الملل نیز در دستور کار این نشست سه جانبه قرار دارد؛ شرکت کنندگان بر ضرورت جلوگیری از سیاسی کاری در اجرای این قوانین و معاهدات تاکید کردند.
وزیر دادگستردی سوریه، از اشغالگران آمریکایی که ثروت‌های سوریه را به غارت می‌برد، در فرودگاه بغداد شخصیت‌های برجسته را ترور می‌کند و نیز رژیم صهیونیستی به یک ساختمان دیپلماتیک در دمشق حمله و ویران می‌کند، انتقاد کرد.
احمد السید با محکوم کردن این جنایات خاطرنشان کرد که معاهدات بین المللی باید برای همگان الزام آور باشد؛ نه اینکه ابزار جدید در دست حامیان تروریسم باشد تا بر کشورمان اعمال فشار کنند.
نماینده عراق نیز ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این نشست‌ها همکاری گسترده میان کشور‌های همسایه در حوزه امنیت صورت گیرد.
لیث جبر حمزه با اشاره به همکاری‌های سه جانبه در زمینه مبارزه با داعش، ابراز امیدواری کرد، همکاری‌ها به خشکاندن ریشه تروریسم در منطقه منجر شود تا از این جهت نیازی به حضور نیرو‌های خارجی در خاک کشورمان نداشته باشیم.
شرکت کنندگان قرار است در پایان این نشست سه جانبه یادداشت تفاهمی همکاری در حوزه حقوقی و قضایی امضا کنند تا در مرحله بعد، دفاتر ارتباط مشترک در پایتخت‌های سه کشور راه اندازی شود.....

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
۱ و ۲- کاظم غریب‌آبادی - معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه
۳- احمد السید - وزیر دادگستری سوریه
۴- لیث جبر حمزه - رئیس سازمان نظارت قضایی عراق

دیگر خبرها

  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • برگزاری نخستین نشست کمیته قضایی ایران، عراق و سوریه
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • مشخص شدن کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • کمیسیون‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد