Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@16:29:34 GMT

گلایه از افزایش نرخ تاکسی در منطقه افسریه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۳۶۱

گلایه از افزایش نرخ تاکسی در منطقه افسریه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی در منطقه افسریه شهر تهران باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شده است.

منبع:احمدی - تهران 

 

 

بیشتر بخوانید:استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی دیگر به‌صرفه نیست! + تصاویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرایه تاکسی تاکسی رانی افزایش کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان عمومی در ۳ ماه آینده

در حال حاضر ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیریت شهری تهران از سال گذشته تلاش کرد تا زمینه ورود اتوبوس، تاکسی و حتی موتورسیکلت‌های برقی را در شهر تهران فراهم کند. در این راستا قرادادها و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های چینی به امضا رسید و مقرر شد 27500 دستگاه خودروی برقی به تدریج وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شوند. 

در این بین طبق توافقات صورت گرفته بین شهرداری تهران و وزارت صمت نیز قرار است 27000 دستگاه تاکسی برقی به شهرداری تهران ارائه شود تا گام بلند و مؤثر دیگری در راستای برقی‌سازی این ناوگان برداشته شود. 

سال گذشته تعدادی از تاکسی‌های وارداتی توسط وزارت صمت رونمایی شد که در مسیر پلاک‌گذاری قرار دارند و به محض انجام این امر، در خطوط تعیین شده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. 

در ادامه روند واردات تاکسی‌های برقی، حسن کریمی سنجری؛ مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت نیز اعلام کرده که در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، مجموع خودروهای سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می‌شود بین 8 تا 10 هزار خودرو دستگاه است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

"برقی شدن پایتخت" فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند

اگرچه سهم شهرداری تهران از 10 هزار تاکسی مذکور اعلام نشده اما شواهد امر گویای این است که روند برقی‌سازی تاکسی‌ها در حال سرعت گرفتن است و امسال، سال طلایی و متفاوتی برای حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانی رقم خواهد خورد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای توافقنامه جایگزینی ۲۰۰۰ خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران
  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی
  • تاکسی های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی
  • واگذاری ۱۰۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان عمومی در ۳ ماه آینده
  • تاکسی‌های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت‌های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی
  • سنگ‌اندازی در مسیر ورود اتوبوس‌های برقی
  • رسوب فایل فروش مسکن در منطقه ۲ تهران
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی از امروز
  • افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی پایتخت از امروز/ نرخ جدید چقدر است؟
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز