Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه العربی الجدید، منابع آگاه مصری از سفر محرمانه یوسی کوهن، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به این کشور و دیدار و رایزنی با مقامات قاهره خبر دادند.

به گفته این منابع، رئیس موساد در این سفر با برخی مقامات مصری از جمله «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر، و «سامح شکری» وزیر خارجه این کشور، دیدار کرده است و هدف اصلی از این سفر بحث درباره تدابیر ویژه طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی و پیامد‌های آن بوده است؛ طرحی که طرف‌های مختلفی آن را رد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه مصری اعلام کردند: رئیس موساد دیدگاه خود درباره عکس‌العمل‌های احتمالی گروه‌هایی فلسطینی، امکان از کنترل خارج شدن وضع و نیز وقوع درگیری‌های گسترده را با طرف مصری در میان گذاشته است.

بزرگترین نگرانی یوسی کوهن به گفته این منابع، بازگشت عملیات‌های مقاومتی در مناطق تحت تسلط تشکیلات خودگردان، قدس اشغالی و شهر‌های تحت کنترل رژیم صهیونیستی است.

در دیدار مذکور، همچنین درباره نکات اصلی مربوط به آتش‌بس در نوار غزه و خواسته‌های گروه‌های فلسطینی درباره لزوم اجرای برخی بند‌های آتش‌بس که رژیم صهیونیستی از آن‌ها شانه خالی کرده، رایزنی شده است.

منابع آگاه افزودند: علت اصلی تأخیر رژیم صهیونیستی در اجرای تعهدات خود در توافق آتش‌بس، تمایل کابینه این رژیم برای امتیازدهی حماس در خصوص نظامیان اسیر صهیونیست به عنوان گام اول است درحالی که حماس می‌گوید اولین گام باید آزادی اسرای سالخورده و زنان باشد تا این جنبش پس از آن اطلاعاتی درباره نظامیان اسیر صهیونیستی منتشر کند.

العربی الجدید در ادامه به نقل از این منابع نوشت: پس از دیدار، تماس‌هایی به منظور بررسی برخی مسائل مطرح شده در آن میان مصر و اردن برقرار شده است.

نتانیاهو همزمان با تشکیل کابینه جدید، وعده داده تا برنامه الحاق بخشی از فلسطین به اراضی اشغالی را پیگیری کند؛ طرحی که در ابتدا دونالد ترامپ آن را در قالب «معامله قرن» مطرح کرد. بر اساس این طرح کاملا صهیونیستی که طبق آن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود و بخش‌های بسیار دیگری به اراضی اشغالی افزوده خواهد شد.

سران کشور‌های مسلمان به طرح معامله قرن واکنش تندی نشان دادند و آن را مردود دانستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی الحاق کرانه باختری معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری