Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:01:06 GMT

ترامپ خواستار حذف دموکرات‌ها از صحنه سیاست شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۴۳۴

ترامپ خواستار حذف دموکرات‌ها از صحنه سیاست شد

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ با وجود اعتراض‌ها و آشوبی که اکنون در آمریکا بر سرکشته شدن یک شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست به راه افتاده و همچنین در اوضاعی که توئیتر، نوشته‌های او را تحت کنترل دارد، در بازنشر یک پیام توئیتری، خواستار حذف و برکناری دموکرات‌ها از همه مناصب سیاسی آمریکا شد.

اخبار بین الملل-ترامپ در حالی که آمریکا دچار بحران ناشی از کشته‌شدن یک سیاه‌پوست به دست پلیس سفیدپوست شده، طبق روال سالیان اخیر، همه مشکلات این کشور را به دیگران نسبت داده و به دنبال رهایی از این اوضاع خودساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تا پیش از این با انتقادهای فراوان در مواجه با ویروس کرونا و سپس بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا از سوی ناظران وکارشناسان روبرو بود، اکنون با ادامه و گسترش ناآرامی‌ها در ایالت متحده به دلیل کشته شدن یک شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست در ایالت مینه‌سوتا، با بحران بی‌سابقه‌ای مواجه است.  

او در یک چرخش فرافکنانه، دقایقی پیش در یک پیام توئیتری نوشت: سال ۲۰۲۰ زمان تغییرات است.  

رئیس جمهوری ایالات متحده در ادامه این پیام، اقدام به بازنشر توئیت مربوط به یک گروه از جوانان آمریکایی کرده که از حزب دموکرات روی برگردانده و آشوب‌های اخیر که از مینه‌سوتا آغاز شده را به دموکرات‌ها نسبت داده‌اند.

گروه موسوم به «دموکرات‌های سابق (طرفدار) ترامپ - Former Democrats for Trump » در پیام حساب توئیتری خود نوشتند: فرمانداران، وزیران دولت، سناتورها، شهردار، بازرس کل و رئیس پلیس دموکرات(باید برکنار شوند).  

این اقدام ترامپ در بازنشر این پیام با عنوان «سال ۲۰۲۰ زمان تغییرات است»، نشانه حمایت از او از این رویکرد و تلاش برای حذف همه دموکرات‌ها از مناصب مختلف در آمریکاست.

دموکرات‌های سابق برای ترامپ در توضیح حساب کاربری توئیتری خود نوشته‌اند: از دونالد ترامپ رئیس جمهوری ممنون هستیم که دموکرات‌های جوان را در یافتن حقیقت کمک کند.  

مرگ جُرج فلوید سه‌شنبه گذشته زمانی رخ داد که یک افسر سفیدپوست او را روی زمین قرار داد و با فشار دادن زانو به پشت گردنش، راه تنفسی او را بست. براساس فیلم منتشر شده، فلوید بارها می‌گفت نمی‌تواند نفس بکشد اما ماموران پلیس توجهی به سخنان فلوید نکردند؛‌ ضمن آنکه از نزدیک شدن مردم معترض به این اقدام، جلوگیری می‌کردند.

اعتراض‌ها در مورد مرگ جورج فلوید که با رفتار غیرانسانی پلیس سفید پوست شهر مینیاپلیس جان باخت، ابعاد گسترده‌تری یافته و اکنون سراسر ایالات متحده را دربر گرفته است. وضعیت به گونه‌ای شده که کاخ سفید با گسترش ناآرامی‌ها به آتلانتا و واشنگتن، به طور موقت بسته شد.  

گفته شده «دراک شووین» مامور پلیس خاطی، اخراج و با اتهام به قتل، بازداشت شده است. سه افسر پلیس حاضر در صحنه نیز اخراج شدند اما تاکنون به جرمی متهم نشده‌اند. 

اکنون اعتراض‌ها به سراسر این کشور سرایت کرده است و در آتلانتا، تظاهرکنندگان پنجره‌های دفتر مرکزی شبکه سی‌ان‌ان را با اسپری رنگ کردند و شیشه‌های آن شکستند.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دموکرات ها آمریکا سیاه پوست جنگ آمریکا تظاهرات کرونا ترامپ دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید

در حالی که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 270 رای الکترال لازم است، نظرسنجی ها نشان می دهند دونالد ترامپ با 293 رای الکترال، بسیار جلوتر از جو بایدن با 245 رای الکترال است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • سازمان ملل خواستار تحقیق بین المللی درباره گور‌های جمعی شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید
  • درخواست صهیونیست ها برای کناره گیری نتانیاهو