Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان طی امروز و فردا صاف و آفتابی و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد را داریم که گاهی اوقات افزایش ابر و وزش باد را داریم که گاهی اوقات نسبتا شدید خواهد بود و در برخی نقاط با غبار رقیق مواجهه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه با عبور موج ناپایداری از جو منطقه ضمن تشدید وزش باد و افزایش ابر احتمالا سبب نفوذ گرد و غبار به جو استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت دمایی این هفته، گفت: دمای هوا تا روز دوشنبه تغییرات چندانی ندارد، اما از روز سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به تدریج شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

حق‌پرست دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۳ و حداکثر ۳۷ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشنه دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و کوزران با کمینه دمای هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست برودت هوا وضعیت جوی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت