Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و انتصاب علی لاریجانی به سمت مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و انتصاب علی لاریجانی به سمت مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام ها به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم ؛

رای اکثریت مجلس شورای اسلامی در انتخاب جناب عالی به عنوان «رییس مجلس شورای اسلامی» را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

عملکرد درخشان جنابعالی در دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در سطوح مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیریت شهرداری تهران و شاخصه های مدیریتی و فردی جنابعالی همچون مدیریت انقلابی و جهادی در کنار ولایتمداری وتوجه به قشر محروم و مستضعف توام با ایجاد تحول چشمگیر در امور مختلف نوید بخش شکل گیری مجلسی تحولگرا و کارآمد است، بویژه آنکه درشرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیر گذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.

وضع قوانین و مقررات در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم و در نهایت افزایش شاخص تولید ناخالص ملی مورد انتظار فرهیختگان و عموم مردم از مجلس انقلابی است.

توفیق خدمت جنابعالی و سایر نمایندگان محترم را در این سنگر مقدس در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در تبعییت از منویات مقام معظم رهبری ، از خداوند متعال خواستارم.

همچنین در پیام سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به علی لاریجانی نیز آمده است:

جناب آقای دکتر علی لاریجانی مشاور محترم رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم ؛

خدمتگزاری به مردم و تلاش در جهت حفظ وحدت و همگرایی ویژگی شاخص دوران مدیریت جنابعالی در مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی است و سعی جنابعالی در اداره مجلسی با ثبات و بدور از اختلاف و استمرار همراهی با دولتها در جهت انجام وظایف ذاتی انها از دیگر توفیقات ارزشمند و قابل تقدیری است که خداوند نصیب شما کرد.

سوابق درخشان جنابعالی در معاونت امور مجلس وزارت سپاه، ریاست سازمان صدا و سیما ، دبیری شورای عالی امنیت ملی و تنوع مسئولیت های عهد دار شده نشان دهنده توانایی های مدیریتی و روحیه مسولیت پذیری در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ادامه توفیقات و خدمات جنابعالی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء از خداوند متعال خواستارم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحیم صفوی محمدباقر قالیباف قالیباف مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم