Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@02:52:27 GMT

جزئیات درگیری و شهادت مرزبانان در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۶۶۳

جزئیات درگیری و شهادت مرزبانان در سردشت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت، روند درگیری با تروریست‌های مسلح را تشریح کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشرار مسلح گفت: مرزبانان همیشه بیدار حین مراقبت از مرز‌ها در یکی از برجک‌های مراقبت از مرز مشترک با عراق در منطقه سردشت با یک گروه تروریستی که قصد ورود به کشور را داشت مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مرزبانان با تجهیزات فنی و گشت‌های هدفمند متوجه حضور گروهک تروریستی در منطقه شدند، افزود: مرزبانان بلافاصله پس از مشاهده گروهک تروریستی به مدت ۴۰ دقیقه با آن‌ها به صورت مسلحانه و دو طرفه درگیر شدند که در این درگیری سه تن از مرزبانان شجاع، دلیر و ولایت مدار هنگ مرزی سردشت به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان به خانواده‌های گرانقدر این شهدا و همچنین خانواده بزرگ مرزبانی، اظهار داشت: محل درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی کوهستانی بوده که منطقه مرزی حوزه عراق مقری برای دپوی قاچاقچیان است، منطقه مرزی یک منطقه قرمز بوده و هر گونه تردد غیرمجاز در این مرز‌ها جرم و کسانی که حریم مرزی را نقض کنند متجاوز مرزی محسوب می‌شوند.

سردار رضایی ادامه داد: افرادی هستند که با عنوان کولبر قصد تردد در مرز‌ها را دارند که عملا کولبر نیستند و تروریست‌های مسلح هستند که امیدواریم با همکاری که با مرزبانان کشور عراق داریم این منطقه را صد در صد مدیریت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرزبان قاچاقچی منطقه مرزی حریم مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

در شرایطی که تل‌آویو در شوک عملیات ویرانگر «وعده صادق» به سر می‌برد، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت این رژیم وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌داند.

به گزارش مشرق، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • طرح روسیه برای گسترش روابط با طالبان و کاهش نفوذ آمریکا
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند