Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر لبنان در جریان بازدید از مناطق مرزی با سوریه بر تلاش برای توقف قاچاق از طریق بستن گذرگاه‌های غیرقانونی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، حسان دیاب، نخست‌وزیر لبنان دو روز پس از بازدید از مقر نیروهای یونیفل در "ناقوره"، به همراه وزیر دفاع و فرمانده ارتش این کشور از مناطق مرزی مشترک میان سوریه و لبنان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، این بازدید به دلیل اطلاع از اقدامات انجام شده برای بستن گذرگاه‌های غیرقانونی در این منطقه که از آنها برای قاچاق استفاده می‌شود، انجام شد.

در همین راستا، حسان دیاب در جریان بازدید از این مناطق اظهار کرد: این اقدامات باید به میزان قابل توجهی روند قاچاق را کنترل کند.

وی بر ادامه تلاش‌ها برای توقف قاچاق تأکید کرد و گفت: ما به تلاش‌هایمان برای متوقف کردن اقتصاد قاچاق از طریق بستن گذرگاه‌های مذکور ادامه خواهیم داد؛ چراکه این مسأله کشور را بسیار متضرر کرده است.

نخست‌وزیر لبنان ادامه داد: دولت طرحی را برای بهبودی وضعیت اقتصادی و مالی کشور وضع کرده است که پایه و اساس آن تغییر واقعی در عرصه اقتصادی است.

وی همچنین از بنای یادبود شهدای نبردهای "عرسال" و راس بعلبک" بازدید کرد.

دیاب همچنین عنوان کرد: شش سال قبل طرح‌هایی برای غرق کردن لبنان در خون وجود داشت و در این ایام ارتش با یک خیانت و تلاش برای انتقال جنگ ویرانگر از سوریه به لبنان مواجه شد اما ارتش به شکل فوری ابتکار عمل را به دست گرفت و مانع از تلاش‌ها برای ایجاد جنگ و اختلافات فرقه‌ای و مذهبی در کشور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان بستن گذرگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 جنگنده‌های رژیم اسرائیل به دو ساختمان در مناطق عیتا الشعب و بیضاء در جنوب لبنان حمله کردند و ادعا کردند این ساختمان‌ها مراکز نظامی حزب الله لبنان بوده است. لحظات این بمباران مهیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکایی را از سر می‌گیریم