Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@05:54:29 GMT

آغاز فعالیت مراکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان در فارس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۷۱۳

آغاز فعالیت مراکز فرهنگی رفاهی فرهنگیان در فارس

ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس از بازگشایی مراکز فرهنگی، رفاهی و بهداشتی آموزش و پرورش استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از ۱۵ خردادماه خبر داد.

محسن کلاری شنبه ۱۰ خرداد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در حوزه معاونت پشتیبانی، سال تحصیلی جدید از نگاه مالی سالی همراه با صرفه جویی، افزایش بهره وری و کارایی است و امیدورایم که بتوانیم در فضای موجود کرونایی مشکلات را به گونه‌ایی حل کنیم که سالی بدون دغدغه و مشکل را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: مراکز فرهنگی، رفاهی و بهداشتی آموزش و پرورش با رعایت پروتکل‎های بهداشتی در سراسر فارس آماده ارائه خدمات به فرهنگیان و سایر اقشار جامعه است و از ۱۵ خردادماه نیز دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی خود همانند سایر فرهنگیان  از خدمات باشگاه فرهنگیان بهره ببرند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس همچنین از تخصیص اعتبارات خوب  به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در راستای مدیریت فضای کرونایی موجود در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ادارات باید با برنامه ریزی منسجم و همگام با پروتکل‌های بهداشتی از این اعتبارات برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و برای برگزاری امتحانات پایانی پایه نهم و دوازدهم بهره ببرند.

کلاری به برنامه ریزی‎های انجام شده در خصوص تامین پوشاک، کتب درسی و سرویس مدارس برای دانش آموزان اشاره کرد و گفت: امسال در نظر داریم مقدمات توزیع کتاب از ۱۵ خرداد فراهم شود تا بتوانیم از ۱ تیرماه کتاب‌ها را برای اداراتی که  بیشترین ثبت نام را  دارند ارسال کنیم.

معاون آموزش و پرورش فارس همچنین از توزیع کتاب‎های دوره متوسطه اول، طبق بخشنامه و برنامه ریزی وزارت  به صورت متمرکز توسط  مدارس خبر داد و گفت:  امسال اولین سالی خواهد بود که کتاب‎های همه پایه‌های تحصیلی به صورت متمرکز توسط ادارت آموزش و پرورش و مدارس توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی باشگاه فرهنگیان استان فارس آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، قانون اصلاح قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی که در جلسه علنی مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود را طی نامه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ کرد.

بنابر گزارش فارس، بر اساس این قانون، مرجع سیاستگذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شده است.

همچنین مطابق این قانون، وزرات آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکزی آموزشی غیر دولتی شده و این مراکز باید همه فعالیت های خود اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تداد پرسنل و دانش آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن، هزینه ها و ... را در سامانه مذکور اعلام و وزارت آموزش و پرورش آن را بررسی و ارزیابی کند.

سامانه مدارس غیر دولتی به سامانه سازمان تأمین اجتماعی متصل شده و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به صورت برخط پرداخت می شود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895483

دیگر خبرها

  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • جزئیات تغییر زمان آغاز سال تحصیلی
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی ١۴٠٣
  • تغییر تقویم آموزشی در انتظار تایید مجلس/آغاز سال تحصیلی براساس شرایط آب‌و هوایی