Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اگر اخبار جدیدی از پرونده قتل رومینا به دست آمد اطلاع‌رسانی می‌شود گفت: دادگستری رسیدگی به پرونده قتل رومینا را به‌صورت ویژه در دستور کار دارد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با تأکید بر اینکه کار پلیسی در موضوع پرونده رومینا دختر گیلانی که چند روز پیش به دست پدرش به قتل رسید تمام شده است اظهار داشت: پرونده هم‌اینک در دست قوه قضائیه و دادگستری گیلان است تا به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از انتشار ماجرای قتل رومینا شایعات زیادی در مورد آن ایجاد شد عنوان کرد: برای اینکه به این حواشی‌های ایجاد شده در رسانه‌ها و فضای مجازی دامن زده نشود ما یک مصاحبه اولیه‌ای را انجام دادیم اما در حال حاضر این پرونده دیگر در اختیار قوه قضائیه است.

رسول‌زاده فرساد با اشاره به اینکه پرونده قتل رومینا دختر تالشی هم‌اینک روال بررسی خود را طی می‌کند و در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد ابراز داشت: اگر اخبار جدیدی در این مورد باشد و به محض مشخص شدن ابعاد جدیدی از این پرونده، حتماً از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

آموزش‌وپرورش برای جلوگیری از حوادثی مانند "رومینا" چه کرده است؟بهمن خاوری؛ عامل ربودن رومینا اشرفی دستگیر شدتوضیح یک مقام قضایی درباره ماجرای قتل دختر تالشی/ پرونده به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود

به گزارش تسنیم، مراسم ختم شب سوم و هفتم فوت رومینا اشرفی دختر 13 ساله‌ای که به دست پدرش به قتل رسیده عصر جمعه با حضور خانواده  او برگزار شد.

انتهای پیام/614

R7877/P4001/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صورت ویژه پرونده قتل قتل رومینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با همکاری مشترک دادگستری و نیروی انتظامی، کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز برای سال گذشته رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز و به نقل از پایگاه خبری دادگستری استان البرز، حسین فاضلی هریکندی با بیان اینکه مقابله با مصادیق سرقت به عنف و آنچه در بین عام به عنوان زورگیری مطرح می‌شود یکی از برنامه‌های دارای اولویت دادگستری کل استان البرز در سال گذشته بوده است، اظهار کرد: با توجه به آثار روانی و اجتماعی وقوع این نوع سرقت‌ها که همراه با آزار، اذیت و تهدید در هنگام سرقت است و با توجه تأکیدات رئیس قوه قضائیه در خصوص مقابله با این نوع سرقت‌ها، اهتمام جدی در معاونت نظارت بر پرونده‌های خاص دادگستری کل استان البرز در این خصوص شکل گرفت و اقدامات انجام شده با همراهی و تعامل خوب فراجای استان منجر به روند کاهشی در میزان وقوع سرقت به عنف در استان البرز شد.

وی افزود: تشکیل معاونت نظارت بر پرونده‌های خاص از ابداعات دادگستری کل استان البرز بوده است به تبیین مأموریت‌های قرارگاه پیشگیری و مقابله با جرایم خاص استان البرز در ذیل این معاونت پرداخت و ادامه داد: جرایم سه گانه موضوع تشکیل قرارگاه از قبیل جرایم علیه اموال یا سرقت‌های خشن، جرایم علیه اشخاص از قبیل قتل، آدم ربایی و علیه امنیت و آسایش عمومی یا جرایم اراذل و اوباش از سوی معاونت نظارت بر پرونده‌های خاص به صورت مستمر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: در تمام مراجع قضائی سطح استان البرز، قضات ویژه برای برخورد قاطع با متهمان و مجرمان و با هدف دقت و سرعت لازم در رسیدگی تعیین شده است و پرونده‌ها تنها به شعب خاص ارجاع می‌شود.

فاضلی هریکندی گفت: با اجرای طرح‌های ضربتی برخورد با باندهای سرقت و سخت‌گیری‌های انجام شده در خصوص متهمان و مجرمان جرایم خاص در تمام مراجع و مراحل رسیدگی به این قبیل جرایم در دادگستری کل استان، شاهد کاهش وقوع سرقت به عنف در استان البرز بودیم.

وی افزود: اقدامات مقابله‌ای موجب کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شده است.

کد خبر 744786

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • حمایت دستگاه قضائی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • حقوق عامه، از اولویت‌های دادگستری گیلان در سال جدید
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان