Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:59:43 GMT

محدودیت‌های کرونایی در کرمانشاه اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۷۸۶

محدودیت‌های کرونایی در کرمانشاه اعمال می‌شود

هوشنگ بازوند روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در روزهای گذشته باتوجه به افزایش آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا، وضعیت کرمانشاه در حالت هشدار قرار گرفته است.

وی افزود: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا مردم همکاری خوبی به منظور مقابله با این بیماری داشتند اما وضعیت روزهای گذشته نشان می دهد که مردم به رعایت نکات بهداشتی توجه خاصی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در صورتی که مردم به پروتکل های بهداشتی توجه نداشته باشند بدون شک ما با وضعیت بحرانی همچون استان های خوزستان و هرمزگان روبه رو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه به منظور کنترل وضعیت بیماری محدودیت هاکه از فردا در سطح استان اعمال خواهد شد، توضیح داد: هماهنگی لازم به منظور اجرای این محدودیت‌ها با ستاد ملی مقابله با کرونا انجام خواهد شد و عصر امروز در نشستی کارشناسی شیوه اجرای محدودیت ها بررسی می شود.
به گفته استاندار کرمانشاه، نوع این محدودیت ها پس از نشست کارشناسی عصر امروز و هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود.

بازوند با بیان اینکه در صورت تشدید اوضاع مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود، گفت: به عنوان مثال این محدودیت ها شامل آرامستان ها و آیین های عزا و عروسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این محدودیت ها به تنهایی کارساز نیست، گفت: از مردم انتظار داریم که همچون ماه های نخست برای مقابله با کرونا مسایل بهداشتی را باجدیت رعایت و به توصیه های ارایه شده توجه کنند.
طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت تا ظهر روز جمعه (۹ خرداد) ۱۴۶ هزار و ۶۶۸ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند که هفت هزار و ۶۷۷ نفر آنها جان خود را از دست داده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه ویروس کرونا هوشنگ بازوند کرمانشاه محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد