Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:12:36 GMT

مرگ یک تظاهرات‌کننده در ناآرامی‌های آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۸۴۱

مرگ یک تظاهرات‌کننده در ناآرامی‌های آمریکا

به‌دنبال ادامه ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف آمریکا، یک تظاهرات‌کننده در ایالت میشیگان کشته شد.

به گزارش مشرق و به نقل از یورونیوز، خیابان‌های چند شهر بزرگ آمریکا جمعه‌شب صحنه اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه‌پوستان بود.

ببینید: فیلم/ کتکی که پلیس آمریکایی از مردم خورد! عکس/ اینجا میدان جنگ نیست؛ آمریکاست فیلم/ تلاش برای ایجاد سنگر در خیابان‌های دالاس آمریکا حمله به خبرنگاران با گلوله‌های رنگی+ فیلم

تظاهرات‌کنندگان با وجود تعقیب قضایی افسر سابق پلیس مینیاپولیس که روز دوشنبه گذشته یک مرد سیاه‌پوست را هنگام بازداشت به قتل رساند جمعه‌شب بار دیگر به خیابان‌ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس شهر دیترویت در ایالت میشیگان اعلام کرده است که به‌دنبال تیراندازی به تظاهرات‌کنندگان یک نفر کشته شده است. اما سخنگوی پلیس دیترویت ادعا کرده است که هیچ کدام از افسران پلیس در این تیراندازی نقش نداشته‌اند.

بنا به گزارش‌ها تظاهرات‌کنندگان در شهرهای نیویورک، دالاس، آتلانتا، هیوستون، لاس‌وگاس، دی‌موین، ممفیس و پورتلند به خیابان‌ها آمدند. معترضان خشمگین در شهر آتلانتا چند خودروی پلیس را به آتش کشیدند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم لاس وگاس آتلانتا آمریکا نیویورک پلیس مینیاپولیس ایالت میشیگان اعتراضات آمریکا خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه

در کنار سکوت مقامات آمریکایی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، اما جامعه دانشگاهی این کشور به ویژه دانشجویان به طور گسترده در حال نشان دادن مخالفت خود با این موضوع است. دانشگاه‌های ایالات متحده اکنون به محلی برای انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی بدل شده است. 

به گزارش الجزیره، دپارتمان پلیس نیویورک امروز (سه شنبه) اعلام کرد طی تظاهرات دانشجویان در دانشگاه نیویورک ۱۳۳ دانشجو دستگیر شده و پس از احضار دادگاه آزاد شدند. 

این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که تظاهرات معترضان به رژیم صهیونیستی در دانشگاه ییل، کلمبیا و سایر دانشگاه‌های بزرگ آمریکا تشدید شده و پلیس نیویورک برای جلوگیری از سرایت این مسئله به دانشگاه این ایالت، اقدامات پیشگیرانه انجام داد. 

سخنگوی دانشگاه نیویورک در این زمینه گفت: تصمیم برای مداخله پلیس در این تظاهرات پس از آن گرفته شد که معترضان دیگری که تصور می‌شد بسیاری از آنها ارتباطی با دانشگاه نیویورک نداشتند، موانع ایجاد شده در اطراف محیط دانشگاه را شکستند. 

تظاهرات در دانشگاه ام آی تی، میشیگان و ییل نیز با بازداشت گسترده دانشجویان همراه بود به طوری که ۴۷ نفر روز گذشته در این دانشگاه‌ها از سوی پلیس دستگیر شدند. 

پیش از این ریاست دانشگاه هاروارد به دلیل فشار لابی‌های صهیونیست به دلیل عدم جلوگیری از برگزاری تجمعات همبستگی با فلسطینیان در دانشگاه مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند