Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی صبح شنبه در نشست ستاد بحران شهرستان دشتستان اظهار داشت: در راستای مهار آتش‌سوزی در دشتستان شاهد همراهی، همدلی و همکاری موثر ادارات منابع طبیعی، راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، محیط زیست، شهرداری‌های بوشکان، تنگ ارم، کلمه، دهیاری‌ها، شوراهای اسلامی، بسیج، عشایر ‌و نیروهای مردمی بودیم که شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها و ضرورت اقدام سریع و به هنگام در مواجهه، مقابله و مهار انواع آتش سوزی در مراتع و نخیلات شهرستان و برخورد قاطع با متخلفین و متجاوزین به حقوق اجتماعی ضروری است.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: آگاهی شهروندان از خطرات آسیب های آتش سوزی در اراضی کشاورزی و پیشگیری از عوامل خطرزا و حادثه آفرین از موارد ضروری است.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی نسبت به نصب اقلام تبلیغاتی از جمله بنر و پارچه نوشته در روستاها با مضامین عواقب و پیامدهای آتش‌سوزی و پرهیز آن در مراتع و نخیلات اقدام کند.

نوروزی با تاکید بر برگزاری نشست با کشاورزان با رعایت پروتکل بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی در تمام بخش‌ها تاکید کرد و افزود: باید نسبت به شناسایی اشخاص دخیل در آتش‌سوزی‌های اخیر اقدام و برای اجرای ماده ۲۰ قانون هوای پاک و برخورد قانونی به محیط زیست شهرستان اعلام شود.

وی افزود: نسبت به فراخوان همه کشاورزان دارای تانکر آبرسانی و سمپاشی در همراهی و همکاری با مدیریت بحران در سطح روستاها به شهرها اقدام شود و نسبت به آگاه سازی کشاورزان در بیمه آتش سوزی نخیلات و باغات اقدام شود.

در این نشست مقرر شد با توجه به شرایط آب و هوا و پیش‌بینی شده گرما در فصل تابستان، همه دستگاه‌ها( اعضای مدیریت بحران شهرستان) تا پایان شهریور ها در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

کد خبر 4937216

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان فتح الله نوروزی جهاد کشاورزی دشتستان بوشهر فتح الله نوروزی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه مشهد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین

رئیس پلیس آگاهی استان تهران از شناسایی و دستگیری متهم کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی در زمینه جعل اسناد و فروش مال غیر خبر داد و گفت: ۱۸ مالباخته شناسایی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سرهنگ حسین یاراحمدی در حاشیه حضور مالباختگان ورامینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرد کلاهبرداری که در دو سال اخیر با جعل اسناد املاک اقدام به فروش تقریباً 2400 متر مربع از زمین‌های غیر به افراد مال باخته کرده بود با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و تلاش همکارانم در اداره مبارزه بل مواد مخدر شناسایی شد

وی افزود: در مجموع از تعداد 18 نفر مالباخته مبلغی در حدود 10 میلیارد تومان وجه نقد دریافت شده بود که توسط عوامل نیروی انتظامی شناسایی شدم و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در ادامه گفت: تاکنون 18 نفر به پلیس آگاهی ویژه شرق در خصوص این پرونده مراجعه کردند که از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت وجود موارد مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: متهم با اسناد جعلی و به صورت وکالتی این اراضی را واگذار کرده بود و مالک نبود و مالباختگان جهت تفکیک و دریافت سند دریافت مجوز ساخت به شهرداریان مراجعه کرده و متوجه شده بودند که کلاهبرداری صورت گرفته لذا با تشکیل پرونده و شکایت از متهم که به دلیل اقدام به فروش مال غیر نسبت به دستگیری این فرد اقدام شد.

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد

یاراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود پیش از پرداخت وجوه نقد برای خرید املاک حتماً استعلام املاک از مراجع رسمی گرفته شود سپس اقدام به واریز وجه کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • ارتقاء ایمنی ۲۴۰۰ موتورسوار در خوزستان
  • برداشت هندوانه آناناسی در استان بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت