Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دلشاد رئیس سابق سازمان لیگ بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: حدود ۴ ماه پیش ثوری رئیس فدراسیون بوکس برای عیادت به منزل من آمد. او  از من خواست تا به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت کنم. فدراسیون یک ابلاغیه به عنوان رئیس سازمان لیگ به من داد و بالافاصله با هماهنگی  قبایی زاده دبیر فدراسیون بوکس اساسنامه لیگ را تدوین کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پس از شیوع ویروس کرونا ثوری حتی یکبار هم با من تماس نگرفت و هیچ مشورتی درباره لیگ با من نکرد.

دلشاد عنوان کرد: در اساسنامه ای که برای لیگ تدوین شد،  فقط باشگاه‌ها حق تیم‌داری دارند و فدراسیون باید باشگاه‌ها را باید به حضور در لیگ بوکس تشویق کند. زمانی که کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرد ۶ یا ۷ تیم برای حضور در لیگ بوکس اعلام آمادگی کردند و قرار شد پس از کرونا با حضور سرپرست تیم‌ها در جلسه‌ای جزئیات برگزاری لیگ بررسی شود.  

رئیس سابق سازمان لیگ بوکس در ادامه گفت: هزینه ایاب  و ذهاب  به عهده سازمان لیگ است و باید توانایی پرداخت آن را داشته باشد. باید مبلغ ورودی تیم‌ها به لیگ مشخص شود چرا که هزینه‌ها افزایش داشته است.

او گفت: ثوری در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که لیگ بوکس به صورت شورایی اداره خواهد شد، من با این ایده کاملا مخالف هستم. همه رزومه کاری من را می‌دانند و دقیقا از سال ۸۴ که دیگر در فدراسیون بوکس خارج شدم وضعیت بوکس افتضاح شد. ۵ سال لیگ بوکس را بدون حاشیه مدیریت کردم.

دبیر سابق فدراسیون بوکس اظهار کرد: اصلا حاضر به شورایی شدن لیگ بوکس نیستم. من ۲۴ سال برای فدراسیون بیگاری کردم و اگر قرار بر همکاری باشد باید فدراسیون به من حقوق پرداخت کند.

او در پایان بیان کرد: لیگ برای هر ورزشی ضرورت دارد و از نظر مالی ورزشکاران را حمایت می‌کند. برگزاری مستمر لیگ سطح بوکس را بالا می‌برد و باعث افزایش بوکسور‌های تیم ملی می‌شود.

بیشتر بخوانید: قبایی‌‎زاده: رسما از حامی مالی فدراسیون بوکس شکایت کردیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس سازمان لیگ لیگ بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج طی سخنانی عنوان کرد: امروز یک وحدت قابل توجه بعد از عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم جعلی را شاهد هستیم.

وی افزود: ما به مناسبت شهادت استاد مطهری هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم را در پیش داریم. آثار این شخصیت بزرگوار توسط حضرت امام مورد تایید قرار گرفت و در راستای تلفیق اندیشه، حوزه و دانشگاه تلاش کرد و یکی از دلایلی که دشمنان ایشان را به شهادت رساندند ترویج تفکر عاشورا و امام عظیم الشان بود.

سردار معروفی عنوان کرد: ما نقش ماندگار شهید مطهری را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم و اثر مکتوبات و اندیشه زیبای او در جامعه ما موثر خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال 1403 عنوان کرد: سازمان بسیج در ایام هفته عقیدتی برای بسیجیان عزیز و توده‌های مردم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بسیج به عنوان تکیه گاه بزرگ ملت ایران است و امسال با این رویکرد به اجرای برنامه می پردازیم.

وی ادامه داد: در همین راستا از هشتم تا چهارده اردیبهشت برنامه‌های عقیدتی و سیاسی به صورت هماهنگ تا پایین‌ترین رده‌های بسیج را با رویکرد فرمان اعتلای فرمانده کل قوا در حوزه بسیج و جهاد تبیین و خدمت اجرا می‌کنیم.

معروفی تصریح کرد: تمرکز برنامه‌ها در سال 1403 روی گفتمان شهید مطهری خواهد بود و در این راستا برای همه روزهای هفته عقیدتی برنامه‌های خاصی پیش بینی شده است.

وی مطرح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها پیرامون حجاب و کرامت زنان در دانشگاه‌ها و در رده‌های بسیج خواهران پیش بینی شده است. علاوه بر این تبیین آثار و خدمات شهید مطهری و تجلیل از پژوهشگران برتر در این حوزه، تجلیل مقام معلم و بزرگداشت شهدای معلم از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: برگزاری مراسمات بزرگداشت در محل شهادت، محل زادگاه و همچنین در تمامی رده‌های مقاومت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: همچنین تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی که این شهید بزرگوار از سال 43 آن را فریاد زدند نیز از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در بسیج است.

معروفی گفت: یکی از دستاوردهای شهید مطهری تولید قدرت نرم بدون نگاه سیاسی و قومی و مذهبی است. امروز دشمن اراده ملت ما را مورد هجمه جدید قرار داده و تغییر ذائقه و افکار را در دستور کار دارد که اندیشه‌های شهید مطهری می‌تواند در این حوزه بسیار راهگشا بوده و جلوی اقدامات دشمن را بگیرد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند بیشترین کمک را به ترویج اندیشه‌های شهید مطهری کنند، گفت: جهت دهی به افکار عمومی یکی از رسالتهای اصلی رسانه‌ها است که در کنار آن تلاش برای ایجاد وحدت که نتیجه اش تولید امنیت و قدرت است، موجب حل مشکلات کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است