Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از بیمارستان جدید سراوان از بهره برداری این بیمارستان با حضور مقامات وزارت بهداشت در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، کلنگ احداث بیمارستان ایرانمهر شهر سراوان در سال 88 به زمین زده شده است و پس از گذشت یازده سال همچنان این پروژه در جنوب سیستان و بلوچستان مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان دارای یک بیمارستان با قدمت بالایی است که گفته می شود این بیمارستان پاسخگوی نیاز مردم شهرستان نبوده و اکثر شهروندان برای درمان به مرکز استان مراجعه و علاوه بر رنج بیماری، رنج طولانی بودن مسیر را نیز تحمل می کنند.

قاضی زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت و درمان در سفری که در ۱۹ آذر ماه سال 96 به شهرستان سراوان داشته بود از افتتاح بیمارستان ۲۱۸ تختخوابی این شهرستان تا پایان دولت یازدهم یعنی شهریور ۹۶ خبر داده بود، اما رضا زاده پراپری مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ایام فجر سال ۹۶ افتتاح این پروژه را به هفته دولت سال ۹۷ موکول کرد اما با وجود گذشت تقریبا دو سال از این وعده همچنان طلسم این پروژه به قوت خود پابرجاست.

در بازدیدی که هفته گذشته احمد بامری معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از بیمارستان ایرانمهر سراوان داشت، گفته است که مراحل نهایی نصب تجهیزات و امکانات بیمارستان 200 تختخوابی ایرانمهر سراوان در حال تکمیل و در آینده نزدیک با حضور مقامات وزارت بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

 وی معتقد است با راه اندازی بیمارستان ایرانمهر سراوان شاهد توسعه خدمات درمانی در شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان خواهیم بود.
 
معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیمارستان ایرانمهر سراوان را هدیه ارزشمند نظام به مردم سیستان و بلوچستان دانسته و ادامه داده است که این بیمارستان دارای تجهیزات و امکانات به روز درمانی و دارای 9 تخت آی سی یو و هشت اتاق عمل، بخش های تخصصی و فوق تخصصی است. ‌


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان ایرانمهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید

با ادامه نهضت احداث جایگاه‌های سوخت جدید در سیستان و بلوچستان، جایگاه مشهدی منصوری، امروز همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در زابل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مدیر منطقه زاهدان در آیین بهره برداری از این جایگاه گفت: جایگاه اختصاصی مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه است که در شهرستان نیمروز سیستان به بهره برداری رسید.

قربانعلی مردانی با اشاره به موقعیت مکانی بسیار خوب این جایگاه که در محور خروجی شهرستان زابل به سمت نهبندان و همچنین در محدوده شهرستان نیمروز واقع شده است گفت: احداث این جایگاه که عرضه بنزین و نفتگاز در آن انجام می‌شود، اقدامی مؤثر و ضروری در راستای مدیریت توزیع سوخت و تأمین رفاه مردم می‌باشد.
????مدیر منطقه زاهدان گفت: این جایگاه دارای دو سکو، چهار تلمبه و هشت نازل عرضه بنزین و نفتگاز بوده و از ظرفیت ذخیره سازی ۱۳۸ هزار لیتر فرآورده برخوردار است.
????وی افزود: این جایگاه در قالب مجتمع خدماتی، رفاهی در زمینی به وسعت ۳۰هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۱۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث و به بهره برداری رسیده است.
????مردانی با اشاره به آغاز نهضت احداث جایگاه‌های جدید در استان گفت: جایگاه مشهدی منصوری، هفتاد و هفتمین جایگاه منطقه زاهدان و پنجمین جایگاه جدید منطقه است که از دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲ تاکنون به بهره برداری رسیده است.
او ابراز امیدواری کرد، یک جایگاه دیگر نیز تا پایان ماه جاری در ناحیه زابل افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر منطقه زاهدان در خصوص احداث جایگاه‌های CNG در استان نیز گفت: فراخوان احداث ۲۹ باب جایگاه CNG در منطقه زاهدان و ۲۱ باب در منطقه چابهار انجام شده و در مرحله تشکیل پرونده متقاضیان می‌باشد.
وی همچنین اظهار نمود: تعداد ۱۶جایگاه سوخت مایع جدید نیز در مرحله فراخوان و جذب سرمایه گذار می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی منطقه زاهدان، مراسم افتتاح و بهره برداری از جایگاه مشهدی منصوری ناحیه زابل، امروز باحضور مدیر منطقه زاهدان، معاون بازرگانی منطقه و رییس ناحیه زابل، فرماندار شهرستان نیمروز و تنی چند از مسئولین محلی و معتمدین و مردم منطقه، برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی و تعیین نواحی اولویت دار برای توسعه فاضلاب شهر ارومیه
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی