Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@08:00:20 GMT

برگزاری رزمایش همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۹۸۷

برگزاری رزمایش همدلی در دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین

رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین و حمایت بنیاد احسان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسفراین، صبح امروز رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین و حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با حضور حجت‌الاسلام غدیر محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین، حجت‌الاسلام حسین یوسفی‌فر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی و حامد خراسانی طرقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان امام جمعه شهرستان اسفراین در این رزمایش گفت: «حضور دانشگاهیان در چنین رزمایشی تأثیر متفاوت و جالب توجهی برای همگان دارد و سبب خرسندی نیازمندان و محرومان شهرستان خواهد شد.»

وی بیان کرد: «مشاركت در کمک مؤمنانه سبب ترویج فرهنگ احسان و همدلی در كارمندان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین می‌‌شود.»

به گزارش آنا، در رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه اسفراین تعداد 50 بسته حمایتی غذایی فراهم و بین نیازمندان توزیع شد. اعضای هیئت‌علمی و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین هم یک روز حقوق و كمک‌های نقدی خود را به این رزمایش اختصاص دادند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: رزمایش همدلی کمک مؤمنانه دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین رزمایش همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳