Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه طراحی آثار حجمی با موضوع کتاب و خواندن دعوت کرد آثار خود را تا 31 خرداد به دبیرخانه این رویداد فرهنگی ارسال کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این مسابقه که با مشارکت سازمان زیبا سازی شهر تهران برگزار می‌شود با هدف ترویج کتابخوانی و تولید سرمایه‌های هنری در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فراخوان از هنرمندان طراح و مجسمه ساز دعوت شده است که ایده‌ها و آثار پیشنهادی خود را به سازمان زیباسازی ارسال کنند.
بنابر این فراخوان، موضوع‌های در نظر گرفته شده برای شرکت در این مسابقه «کتاب»، «خواندن»، «کودکان و کتاب»، «شهر، کتابخانه» و «خواندن» است.
علاقه‌مندان تا 31 خرداد فرصت دارند با مراجعه به دبیرخانه مسابقه با تکمیل فرم نام نویسی، ماکت حجمی یا طراحی سه بعدی را ارائه کنند.
در فراخوان این مسابقه تأکید شده است که طراحی اثر متناسب با محل پیشنهادی و طراحی محیطی محل نصب و پایه اهمیت ویژه‌ای دارد.
داوری و انتخاب آثار بر اساس بررسی نگاه هنرمندانه، خلاق و طراحی حرفه‌ای هنرمند، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می‌شود و رعایت حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان به طور قطع رعایت خواهد شد.
احراز کپی بودن طرح پیشنهادی نیز علاوه بر حذف اثر، در شرح حال هنری هنرمند در این سازمان ثبت خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه به دبیرخانه این رویداد فرهنگی به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مرکز فعالیت‌های مجسمه سازی شهر تهران (عمارت عین الدوله) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 47-22969744 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فراخوان طراحی حجمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد جمالو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست جشنواره شعر نفس پاک با بیان اینکه ایران مبارزه قاطعی با مواد مخدر دارد و رکورد کشف مواد را در دو سال گذشته شکسته است، گفت: امیدواریم این جشنواره گام اولیه و محکمی برای پیشگیری داشته باشد، البته انتظار نداریم با برگزاری یک جشنواره به نتیجه کامل برسیم، اما پیشگیری و ادامه دار بودن چنین برنامه‌ای هدف ماست.

وی افزود: هفته اول تیر همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، مراسم اختتامیه جشنواره شعر نفس پاک با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در جشنواره شعر نفس پاک نمی‌خواهیم تصویر سیاهی بازنمایی کنیم و هدف ما اثرگذاری در جامعه است تا جوانان از طریق شنیده‌ها با آموزش و پیشگیر آشنا شوند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نظر دارد برخی از آثار برتر این جشنواره را در سطح شهر معرفی کند.

همچنین علاقمندان برای شرکت در جشنواره شعر نفس پاک تا ۱۵ خرداد فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام رسان‌های داخلی ایتا، بله، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۲۳۵۴۹۷۸۴ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.music.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • راهنمای خواندن نماز والدین | بهترین زمان برای خواندن نماز پدر و مادر
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • جشنواره شعر نفس پاک فراخوان داد
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند